Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väg till Fituna?

  • Väg till Fituna?

    Publicerad av bopung på 13 september, 2003 vid 14:51

    Tänkte ta mig till Fituna imorgon och prova nytt segel. Är någon bussig och ger en bra vägbeskrivning. Till Sorunda hittar jag så beskrivning behöver bara ges därefter. Tack så mycket på förhand!

    /gus confused.gif

    bopung svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 september, 2003 vid 15:11

    Från TWC:
    Kör antingen mot Nynäshamn på väg 73 och sväng höger vid Ösmokorsningen på väg 225, eller mot Södertälje och svänga av på väg 225. Sväng av vid Fituna och kör igenom Fituna gård, sedan ytterligare 500-1000 meter upp för en liten backe in i skogen. Man kör förbi en avfart till höger, 100 m efter denna avfart kommer nästa avfart där tar man höger in på grusvägen, sen är det andra höger på grusvägen (efter ca 1.5 km). Då kommer man ner vid vattnet och så fortsätter man tills vägen tar slut.
    Kommer du Ösmovägen finns det en väg som är lite kortare, sväng av mot Fituna (ca 5 km innan avfarten till Fituna gård), och du kommer andra vägen och får svänga in på grusvägen till vänster. Kör försiktigt på grusvägarna, de är av väldigt dålig kvalitet.

  • bopung

    Medlem
    13 september, 2003 vid 15:19

    Danke schön! Då blir det Fituna eller Dyvik för min del imorgon.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väg till Fituna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.