-
Väg till Fituna?
Tänkte ta mig till Fituna imorgon och prova nytt segel. Är någon bussig och ger en bra vägbeskrivning. Till Sorunda hittar jag så beskrivning behöver bara ges därefter. Tack så mycket på förhand!
/gus
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väg till Fituna?
Tänkte ta mig till Fituna imorgon och prova nytt segel. Är någon bussig och ger en bra vägbeskrivning. Till Sorunda hittar jag så beskrivning behöver bara ges därefter. Tack så mycket på förhand!
/gus
Från TWC:
Kör antingen mot Nynäshamn på väg 73 och sväng höger vid Ösmokorsningen på väg 225, eller mot Södertälje och svänga av på väg 225. Sväng av vid Fituna och kör igenom Fituna gård, sedan ytterligare 500-1000 meter upp för en liten backe in i skogen. Man kör förbi en avfart till höger, 100 m efter denna avfart kommer nästa avfart där tar man höger in på grusvägen, sen är det andra höger på grusvägen (efter ca 1.5 km). Då kommer man ner vid vattnet och så fortsätter man tills vägen tar slut.
Kommer du Ösmovägen finns det en väg som är lite kortare, sväng av mot Fituna (ca 5 km innan avfarten till Fituna gård), och du kommer andra vägen och får svänga in på grusvägen till vänster. Kör försiktigt på grusvägarna, de är av väldigt dålig kvalitet.
Danke schön! Då blir det Fituna eller Dyvik för min del imorgon.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väg till Fituna?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.