Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vägbeskrivning tack

  • Vägbeskrivning tack

    Publicerad av neven på 1 maj, 2008 vid 21:56

    Jag är i Byxelkrok just nu. Hur tar man sig till Haga Park? Sourra & Co lämnade mig vid ICA i Färjestaden och svarar inte på samtal. Schysst internetcafé förresten. Kaffe och morotskaka för 19 kronor. Hurra!

    PS. Vägrar åka Taxi.

    guran svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rusiak

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 07:35

    @Neven 462329 wrote:

    Jag är i Byxelkrok just nu. Hur tar man sig till Haga Park? Sourra & Co lämnade mig vid ICA i Färjestaden och svarar inte på samtal. Schysst internetcafé förresten. Kaffe och morotskaka för 19 kronor. Hurra!

    PS. Vägrar åka Taxi.

    Ha ha, låter redan som det börjar hända grajjor 🙂 Hur slutade det? Var slutade det? Och varför?

    Mvh
    Alex

  • nic

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 08:00
    Neven;462329 wrote:
    Jag är i Byxelkrok just nu. Hur tar man sig till Haga Park? Sourra & Co lämnade mig vid ICA i Färjestaden och svarar inte på samtal. Schysst internetcafé förresten. Kaffe och morotskaka för 19 kronor. Hurra!

    PS. Vägrar åka Taxi.

    Haha, du har säkert lurat ut det nu men ta höger efter bron å snik kusten några kilometer så ser du en skylt med Haga Park säkert.

    Fast kitingen sker väl som vanligt några kilometer till söderut.

    nic

  • sourra

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 10:30

    Var tog du vägen Neven? Vi ställde oss ju bara bakom ICA för att skojja. Min telefon stod på ljudlös. Kom hem! Allt är förlåtet!

  • guran

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 21:07

    Säljes: 3 st EH Wave-kites i storlekarna 15, 11, 7 kvm med två bommar. (15 m-kiten är möglig) samt 1 st Liquid Force Element + Escalades (märktext på bindningarna “N. Zoric”, lätt att skrapa bort för den händige).

    Säljes också: En st Viking Torrdräkt i smisk-look. Är man 185 cm lång och korpulent skär den upp fint i grenen. Se tråden “Spritfestival” för bilder.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vägbeskrivning tack

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.