Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VÅGFILM: Uppsala crew goes Skåne 2011-08-10

  • VÅGFILM: Uppsala crew goes Skåne 2011-08-10

    Publicerad av poppo på 11 augusti, 2011 vid 17:46

    Tack Skåne för igår!

    24h
    124 mil
    överriggat 4,0 resp 4,2
    solida vågor
    varmt vatten och härligt väder
    en massa gott folk med leenden

    Tack S-66 för allt!
    Tack Kurtarne för att du gör film!
    (välj gärna 720p för högsta kvalutta)

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Ept-xfMA8yo”]honghong it is.mp4 – YouTube[/ame]

    dr-masse svarade 12 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • ola-h

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 18:06

    Grymt. Kul att se och sjukt kul segling igår.

    Uppsala, Göteborg, Varberg, Halmstad, Stockholm, SKåne… å Örebro med… alla var där (förutom Linköping… gick det av på Råxen också kanske?).

  • claesa

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 18:13

    Var två tappra som var nere från linköping. Blev lite väl brutalt för vågnoviser kan man nog tycka 😀

  • calle

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 18:22

    Härligt!
    Lätt värt alla mil i bil.
    / Calle S

  • larry

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 18:25

    Härligt gobbar.

  • poppo

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 19:12

    nu pekade linsen på två glada lökar från en insjö nära norrland – ni fattar ju att det kokades på riktigt av de tunga gubbarna! (på det riktiga brytet, som för övrigt var magiskt tidvis)

  • larry

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 19:43
    poppo;665324 wrote:
    nu pekade linsen på två glada lökar från en insjö nära norrland – ni fattar ju att det kokades på riktigt av de tunga gubbarna! (på det riktiga brytet, som för övrigt var magiskt tidvis)

    Ni var först med film. Det är tungt så det räcker. Och då har ni ändå klämt 70 mil.

  • poppo

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 19:56
    LARRY;665333 wrote:
    Ni var först med film. Det är tungt så det räcker. Och då har ni ändå klämt 70 mil.

    enkel väg ja.

    jag lyfter på hatten för kurre som gjorde (och framåtloopade i) filmen.
    själv sög jag i mig goda 8h sömn – ja, de va ju iofs utslaget på två nätter…

    vi saknade dig larry (resten av torö-maffian var där!), ses nog snart på spots liiite närmare. rock on!

  • oaxen

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 20:19
    Ola H.;665312 wrote:
    Grymt. Kul att se och sjukt kul segling igår.

    Uppsala, Göteborg, Varberg, Halmstad, Stockholm, SKåne… å Örebro med… alla var där (förutom Linköping… gick det av på Råxen också kanske?).

    Oscar väntar barn
    Mats var tvungen att jobba
    Gustav seglade Roxen
    Björn var nog ute och flög fallskärmshoppare eller jobbade
    Jag snorklade 10 km norr om Smögen (familjesemester) och körde 6.3 i två timmar(tråk-chop) : (

  • davo

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 22:30

    Grymt! Störtskön liten film 🙂 Mkt uppskattat! Skön stil på blåa seglet…delay forward killer 🙂

  • larry

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 07:41
    poppo;665337 wrote:
    enkel väg ja.

    jag lyfter på hatten för kurre som gjorde (och framåtloopade i) filmen.
    själv sög jag i mig goda 8h sömn – ja, de va ju iofs utslaget på två nätter…

    vi saknade dig larry (resten av torö-maffian var där!), ses nog snart på spots liiite närmare. rock on!

    Vi var på Roadtrip i Danmark. När ni seglade var vi i Hanstholm som också levererade bästa kvalität.

  • koa

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 07:44

    Skön film! 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 08:23

    Åååååh, inte nog med att man är bortplockad ur “Torö-maffian” (;)), jag skulle dessutom ge min högra arm, eller, ja…, min stora quad i alla fall…, för att få ett uns av vågpåvens sköna, kattlika still och tajming i vågorna!

    Grymma framåtar, härlig segling!

  • jesper-b

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 08:36

    Masse! Du är inte ensam om att bli bortplockad…. själv lekte jag med min son Hilding som jag hade lovat, och lite jobb emellanåt. Men den riktiga orsaken till min frånvaro var nog att jag inte kunde gå efter två dagars surf på Torö. Hatar att behöva säga det men – nästa gång!

    Da Pope och Kurre, Mr. Smack on Forward: Mycket trevligt!!

    /JB

  • dr-masse

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 08:44

    Jesper, du står över maffian.

    Du är The Godfather på Torö. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VÅGFILM: Uppsala crew goes Skåne 2011-08-10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.