Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågor på Väddö (Salnö)

  • Vågor på Väddö (Salnö)

    Publicerad av stoorfaen på 3 januari, 2009 vid 11:03

    den 23 dec var jag och perra på väddö och kollade in rätt stora vågor på Väddö men körde aldrig. Jag har sett folk där någon gång men det är sällan, vilka har kört där? Något man ska passa sig för? Andra viken österut såg också fin ut, finns det något bortom där? Eftersom jag bor i Norrtan vore det grymt å höra om det smäller nån gång!

    boman svarade 15 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • boman

    Medlem
    3 januari, 2009 vid 16:58

    @stoorfaen 523693 wrote:

    den 23 dec var jag och perra på väddö och kollade in rätt stora vågor på Väddö men körde aldrig. Jag har sett folk där någon gång men det är sällan, vilka har kört där? Något man ska passa sig för? Andra viken österut såg också fin ut, finns det något bortom där? Eftersom jag bor i Norrtan vore det grymt å höra om det smäller nån gång!

    äh kom igen nu stoofaen hur många gånger har jag inte skrivit en blänkare på konffen då det gäller på Salnö, trodde faktiskt att du hade varit där?
    Ett underbart ställe med väggar till vågor… syns där till våren 😉

    (nu är det issegling som gäller, fin is på kvisthammraviken.

    mvh
    Boman

  • stoorfaen

    Medlem
    3 januari, 2009 vid 17:54

    Hehe, ja typ för 5 år sen! 😉 Jag har ju aldrig kört där själv, hör av dig när det smäller! Kvisthammraviken, var där och såg två isjakter, men ingen isseglare. Kört nått nu? har du nån bräda man kan testa?

  • boman

    Medlem
    3 januari, 2009 vid 20:14

    nä jag var ju där minst 5 svängar förra året fast 2008 bjöd inte på så mycket nordligavindar, hoppas det nya blir bättre.

    Kvisthammra, två Isabelljakter och ingen vind, det blev skridskor med barnen för min del. Mer vind i morgon …? har en nybyggd bräda som ska trimmas in lite mer. klart du får pröva vid tillfälle.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågor på Väddö (Salnö)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.