Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vågsurf Guethary July-08 (Kitade 3 dagar, med vågisen me:-)

  • Vågsurf Guethary July-08 (Kitade 3 dagar, med vågisen me:-)

    Publicerad av above_the_law på 6 augusti, 2008 vid 19:16

    Tja,
    nu ligger det två länkar på “Länkar/Filmer” med lite film från surfet under semestern i Guethary och Biarritz.
    Revet fungerar nästan ALLTID oberoende tid på dagen och lågtryck till havs!!!
    Guethary ligger ca 10-15 min söder om Biarritz.
    Vågen är rel långsam men väldigt kraftfull. Tips för allt från Fish till SUP.
    /Nicco
    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=15

    above_the_law svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • wakenils

    Medlem
    6 augusti, 2008 vid 22:02

    ser ut som du haft det redigt gött nicco! kanske värt att göra filmerna lite kortare och mer actionladdade dock
    fetast takbox i europa?

    ha de soft så ses vi snart på vattnet igen!

  • yann

    Medlem
    7 augusti, 2008 vid 08:10

    Gött Nicco men som Nils sa så orkar man inte kolla 10minuter film om det inte råkar vara en själv som kör. Plocka ut guldkornen och gör lite snabbare klipp. Less is more änna.

  • above_the_law

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 08:46

    Tjena!
    Ni har helt rätt.
    Ja, visst borde jag göra filmerna bra mycket kortare och med mycket mer action/tempo:-)! Har inte orkat anstränga mig ännu…
    Tyvärr var det inte så mycket ACTION utan mer soft soul surf, sol och bira, he he. Inte så tokigt det heller. Kitade med 10:an tre dagar totalt…

    Syftet med filmen var i det här skedet snarare att ge en bild av vilken typ av förhållanden som Guethary ger, samt att kunna maila över en länk till MARK “The German Balsa Longboarder”, som jag lärde känna där nere…

    Dessutom har jag så kass utrustning för att redigera film (och 0 cash att köpa nytt för, pga fet semester och pappaledighet). Kör med MPEG2-kamera nu och redigerar i Moviemaker i min jobb-PC som saknar behövligt minne. Kan göra ett klipp åt gången innan den hänger sig och måste startas om:-(, så jag orkar helt enkelt inte…
    Förslag på vad man kan göra istället och vilken utrustning man bör köpa när/om man får lite cash över…?

    Tack för att ni orkade kommentera gubbs:-)!
    Ses vi på vattnet till helgen kanske? Verkar bli lördag em/kväll och söndag som gäller!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vågsurf Guethary July-08 (Kitade 3 dagar, med vågisen me:-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.