Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsurfkarta för hela västkusten

  • Vågsurfkarta för hela västkusten

    Publicerad av davjoh på 25 november, 2020 vid 13:15

    Hej,

    Jag har börjat på en vågsurfkarta med fokus på vindsurf för västkusten, eftersom mina datorkunskaper är av ringa karaktär kan mycket säkert strula nu i början. Tanken är att alla ska kunna läsa och redigera via länken nedan. Här av er om det ej fungerar.

    Vi är iaf ett gäng från spridda delar av Götet som har som har sammanställt lite spots som antingen är bekräftade (surfade) eller som projekt att titta närmare på. Vissa spot har vi läst om via detta eller andra forum och några är självupplevda.

    Inga självklara vågplatser tex Åsa, Varberg osv är upptagna men det kan man kanske göra någon gång, huvudspåret är att hitta nya spot i andan “sharing is caring”.

    https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1BYUa9XK2TEJJN6JhOpdDca0lUparVupc&usp=sharing

    Hoppas denna kan bli bättre med åren och att den väcker intresse.

    sundheden svarade 3 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • oden031

    Medlem
    6 december, 2020 vid 15:46

    Mycket bra!
    Glommen på syd/sydväst ser intressant ut kanske om vågorna kommer in?
    Hur editerar man, måste man logga in?

  • davjoh

    Medlem
    8 december, 2020 vid 07:50

    Hej,

    Jag tror att man loggar in på sitt Google konto. Prova gärna och återkom, om det inte fungerar så får jag försöka hitta på något.

  • davjoh

    Medlem
    8 december, 2020 vid 09:09

    Hej,

    Jag har börjat på en vågsurfkarta med fokus på vindsurf för västkusten, eftersom mina datorkunskaper är av ringa karaktär kan mycket säkert strula nu i början. Tanken är att alla ska kunna läsa och redigera via länken nedan. Här av er om det ej fungerar.

    Vi är iaf ett gäng från spridda delar av Götet som har som har sammanställt lite spots som antingen är bekräftade (surfade) eller som projekt att titta närmare på. Vissa spot har vi läst om via detta eller andra forum och några är självupplevda.

    Inga självklara vågplatser tex Åsa, Varberg osv är upptagna men det kan man kanske göra någon gång, huvudspåret är att hitta nya spot i andan “sharing is caring”.

    https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1BYUa9XK2TEJJN6JhOpdDca0lUparVupc&usp=sharing

    Hoppas denna kan bli bättre med åren och att den väcker intresse.

    Har uppdaterat med spots från http://vikingstrand.se/localspots/ på kartan.

    Vågsurfkarta för hela västkusten

  • davjoh

    Medlem
    8 december, 2020 vid 09:35

    Om man inte har ett Googlekonto eller helt enkelt inte vill sätta sig in i detta så går det såklart bra att bara skicka ett meddelande till mig eller lägga upp något i tråden så kan jag lägga in det på kartan.

  • sundheden

    Medlem
    11 december, 2020 vid 10:33

    Riktigt grymt av dig att fixa detta! Speciellt nu när spotguide.kickass borta!
    Jag själv har börjat fokusera allt mer på våg-vindsurf så vill hitta fler möjligheter än de uppenbara där prognosen kan vara bättre!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsurfkarta för hela västkusten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.