Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våldgästa nån på haga….

  • johan_m

    Medlem
    19 maj, 2006 vid 11:02

    Var där över kristiflygare för ett par år sen och det slutate med att jag och många andra tältade / sov i bilar som var parkerad på gräsplanen mitt emot parkering, dvs den mellan parkeringen och affären. Det får man egentligen inte fick jag reda sedan, men det verkade som att dom hade överseende med det under den helgen. men det var som sagt ett par år seda, har ingen aning om hur de är nu

  • styret

    Medlem
    19 maj, 2006 vid 11:16

    campingen lär nog inte bli full i första taget för tält. har ju hur stort friområde som helst högst upp. pratade med Ann senast idag och det fanns även husvagnsplatser kvar.

    angående mina husvagnar. har en som det går att sova 6 pers i men då blir det litta trångt, 4 vuxna och ett par barn bor man där lätt. och en med 3 platser i tror jag. har inte bestämt mej hur jag ska göra än. kanske ska bo i nån själv. priset blir nog 600 per natt för den stora och 500 för den lilla om jag bestämmer mej för att hyra ut.
    nån som är intreserad isåfall?

    macs tips om fulcampingställen är bra. Fråga nån av oss locals på plats så får ni vägbeskrivning.

  • hstrom

    Medlem
    19 maj, 2006 vid 12:38

    Gött det… Får se hur det blir… Men kommer förmodligen ner om det inte skulle komma in en go kuling här på västkusten…

    /Jonas

  • speedkenta

    Medlem
    19 maj, 2006 vid 23:50
    Henke201 wrote:
    är det lungt att bo i bussen på parkeringen vid klubben vid eventuell haga trip…

    Nej det är det inte.
    ÖWC har ett bra förhållande till sin omgivning och tänker så ha i fortsättningen.

  • robin

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 13:05

    Tjena Styret, jag är intresserad av husvagnen. Ring mig på 0709-607635 om du bestämmer dig för att hyra ut.

    /Robin

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våldgästa nån på haga….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.