Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Välja kite för 2 amatörer.

Taggad: ,

  • mikepunisher

    Medlem
    14 juni, 2013 vid 06:52

    @r1k 711664 wrote:

    Jag har hamnat tokmycket billigare vid köp utomlands.

    Fick senast priser av dem under 8000 per komplett kite och då var det vid släppet av 2012an fuel. Sedan framförallt om man vill ha de lägre storlekarna då det är billigare med mindre och det får man inte här.

    Men det varierar ju år från år och tillfälle givetvis.

    Jag har handlat en hel del från powerkiteshop. En grymt bra butik med fraktfritt över 60 pund. Dock varierar ju priserna som sagt år från år beroende på hur lågt punden ligger. I början på detta år var det riktigt billigt att beställa från powerkite. 🙂

    Jag vill bara framföra att man kan få riktigt bra deals från våra återförsäljare också, speciellt om man skall köpa både bräda o kite. Man får inte stirra sig blind på de priser de anger på sidorna. Ring o snacka med dem iallafall.

    Men skall man handla från utlandet så är verkligen powerkiteshop ett grymt bra ställe. Superbra service och snabba leveranser. Dock är det bra att ha i åtanke att om det händer något med grejerna så är det skönt att ha en lokal återförsäljare att kontakta som kan fixa “problemen”. Kan va lite drygt att skicka över en kite eller bräda eller liknande till utlandet.. men va vet jag… 🙂

    Nä, nu skall jag ut o kita o bonka vindsurfare…

  • aka_kalle

    Medlem
    18 juni, 2013 vid 07:27

    Slingshot RPM är ett säkert kort, bästa kiten jag haft!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Välja kite för 2 amatörer.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.