Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vallda Sandö idag!

  • johnjrambo

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 12:18
    Jalla;566125 wrote:
    Ja Ja jag skrev ju att det är vågor med “göteborgsmått mätt!” Håller med att det inte är som på maui men jämfört med Fiskebäckskvalp eller Björlanda mm. är det ju lite mer höjd på dom 😉

    Ser inte ut att det blir nån vind idag trots allt! Hoppas på söndag nu som skulle kunna bli nåt med lite tur…..

    Blir fisken för mig idag.
    Japp, hoppas helen bjuder på dans i vbg!!

  • mes

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 13:29

    ser ut som en sväng förbi Lerkil ändå om det inte händer något ordentligt snart…annars är det ju högtid framför TV4 20.00 med Ernst!

  • jalla

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 13:54
    mes;566148 wrote:
    ser ut som en sväng förbi Lerkil ändå om det inte händer något ordentligt snart…annars är det ju högtid framför TV4 20.00 med Ernst!

    Blixtrar rätt bra just nu utanför onsala!! kanske det får igång vinden lite!

  • cobainwindsurfer

    Medlem
    5 juni, 2013 vid 21:36

    Är det någon som kör på Vallda Sandö nu för tiden? Har bara varit där för bada/sola, men har märkt att det ofta är bra vind, framför allt utanför Särö Kalv…. Är det utanför denna man brukar köra?

  • mes

    Medlem
    6 juni, 2013 vid 20:37

    @cobainwindsurfer 711329 wrote:

    Är det någon som kör på Vallda Sandö nu för tiden? Har bara varit där för bada/sola, men har märkt att det ofta är bra vind, framför allt utanför Särö Kalv…. Är det utanför denna man brukar köra?

    Jag körde där i måndags men det var ett nödläge…händer en ggn vartannat år….:)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vallda Sandö idag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.