Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väner premiären?!

  • Väner premiären?!

    Publicerad av jfk på 17 april, 2006 vid 18:40

    Hej igen alla konfare!
    Var ett tag sedan man skrev ngt här… typ i oktober – november. Undrar bara om ngn tagit oskulden på Vänern i år än? Blåste bra idag mån 17 april fast det gjorde bara att isen gick på min lilla surfvik 😉 Fast faan vad gött det var att se vågorna skvalpa igen!
    Jaja, jag och polarna siktar som vanligt på att vara i före 1a maj. Har ju numer en NY JP Supercross bräda 106 l, spontanköpt för 3 veckor sedan på SP… tjejen fick åka i baksätet på hemvägen hehehe.

    Faaan vad nära premiären är nu, känner mig glad när jag skriver det. HURRA!!!

    MVH Johan

    larbe svarade 18 år sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • larbe

    Medlem
    18 april, 2006 vid 14:20

    Oskulden är tagen!

    Se http://www.lidkopingsurf.se

  • nordgren

    Medlem
    18 april, 2006 vid 14:48

    Fan är det bara i Karlstad som isen fortfarande igger tjock i detta land. Ca 3 decimeter i viken vid mitt hus igår…. sucks.

  • bill

    Medlem
    18 april, 2006 vid 20:40
    Nordgren wrote:
    Fan är det bara i Karlstad som isen fortfarande igger tjock i detta land. Ca 3 decimeter i viken vid mitt hus igår…. sucks.

    Inte bara i Karlstad kan jag lova, orkar inte ens fundera på hur tjock isen är nu…

  • bergelin

    Medlem
    18 april, 2006 vid 21:16

    Ja jag var ute igår och körde i Lidköping vid Svalnäs.. låg en kant med is som gick ungefär 20 meter ut men det var bara att ta sig igenom den så kunde man köra utanför.. Riktigt bra premiär faktiskt..

    Kolla in bilderna på hemsidan!

    Aloha // Erik

  • bergelin

    Medlem
    18 april, 2006 vid 21:17
    Bill wrote:
    Nordgren wrote:
    Fan är det bara i Karlstad som isen fortfarande igger tjock i detta land. Ca 3 decimeter i viken vid mitt hus igår…. sucks.

    Inte bara i Karlstad kan jag lova, orkar inte ens fundera på hur tjock isen är nu…

    Haha.. lider med dig.. men den som väntar på något gott! ;o)

  • bill

    Medlem
    18 april, 2006 vid 21:40

    …väntar alltid för länge!
    Är dessutom från Lidköping men har inte bott där på 10år.

  • bergelin

    Medlem
    19 april, 2006 vid 12:11
    Bill wrote:
    …väntar alltid för länge!
    Är dessutom från Lidköping men har inte bott där på 10år.

    Välkommen tillbaks!! :o)

  • larbe

    Medlem
    19 april, 2006 vid 13:33

    Jag tycker ni ska gå in på lidkopingsurf.se och läsa Highflyers inlägg om hur det är att vara vindsurfare vid Vänern den här tiden på året.
    😀

  • bergelin

    Medlem
    19 april, 2006 vid 21:17
    larbe wrote:
    Jag tycker ni ska gå in på lidkopingsurf.se och läsa Highflyers inlägg om hur det är att vara vindsurfare vid Vänern den här tiden på året.
    😀

    Ja det är redan en klassiker.. fy fan vilken seger.. han får skylla sig själv när han drog ner till Tyskland och köpte sprit istället för att surfa när det blåser som bäst.. 🙂

  • larbe

    Medlem
    20 april, 2006 vid 07:49

    Kallt som fan idag igen… Ska det vara så svårt att fixa 15 grader varmt med sol tre dagar i rad så att isen försvinner? Ska det vara så svåårt?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väner premiären?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.