Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VÄNERSURFARE?!

  • VÄNERSURFARE?!

    Publicerad av jfk på 12 april, 2003 vid 10:42

    Tjena alla Vänersurfare, är det ngn som har varit ute än? Den sista isen är väl borta i vikarna nu eller? Iaf i Kristinehamns trakten. Skall ju bli varmare till helgen, så det kanske kan bli premiär i slutet på veckan… Kanske…
    Johan

    anonym-anvandare svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2003 vid 20:34

    Hmm… antar att ingen varit ute än eftersom ingen svarar. De flesta ligger i dvala än kanske:)

  • nordgren

    Medlem
    13 april, 2003 vid 09:25

    Tjena, nej jag har inte varit ute än men ska försöka ta premiären så fort min jävla förkylning tar och försvinner =/ och det blir lite sydligare vindar…. Det finns dock lite is kvar här och där här i Karlstad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2003 vid 18:24

    En kollega på Hammarö såg en surfare i förra veckan. Jag kände på vattnet idag och det verkar vara lite kyligt om man saknar rätt kläder eller inte känner sig säker på att stå upp hela tiden…

    mvh Ove

  • nordgren

    Medlem
    14 april, 2003 vid 10:26

    Okej ja jag hörde att det var någon ute förra helgen det kanske var samma. Hehe jo jag är inte supersäker på brädan än så…kanske får vänta en vecka eller två. frown.gif

    Är det någon mer från Karlstad här tro???

  • jfk

    Medlem
    14 april, 2003 vid 19:09

    Nä, men jag vet att det finns en Karlstad vindsurfing hemsida någonstans…
    Kul Karlstad surfing info: Dieter Kalt i Färjestad skall tydligen vara vindsurfare smile.gif Det är lite coolt tycker jag, kanske är han som varit ute och kylt av sig efter final floppen!
    Jaa, faan vad varmt och gött dett var här i Kristinehamn idag, blir nog premiär på torsdag då det skall bli ännu varmare, vet iof inte om det blir ngn vind men då tar jag väl farsans pråm istället med ett 7.0 kvm.

    JOHAN

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 april, 2003 vid 13:56

    Det finns en i Karlstad och han heter gustav. Mitt största segel är dock 5,6 så det måste blåsa lite mer än vad påskprognoserna säger för att farten skall infinna sig. Annars håller jag oftast till vid Skutberget i Karlstad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 april, 2003 vid 19:15

    stämmer verkligen hammarö.energi.se att det är 5-7 grader där ute… Borde ju betyda ett par+ ? till i vikarna eller?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VÄNERSURFARE?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.