Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är mitt 2,9 SuperFreak???

  • Var är mitt 2,9 SuperFreak???

    Publicerad av mag på 3 augusti, 2008 vid 20:42

    som jag beställt men väntar och väntar och väntar på…
    Imorgon måndag kväll lovar de just nu 18-22m/s på minst massa prognoser (DMI 21-24!). Mitt 3,5 kvm kommer vara för tokstort igen, precis som för en månad sedan.

    Tur jag har min utsökt sköna Twinfin att förlita mig på i tokslörande bottensvängar när näsduken blåser ur handen på mig!!!

    Synd att klaga men lite bitter måste jag få bli. Fast det blir väl ingen vind innan solen går ner…

    /Magnus

    mag svarade 15 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bananen

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 20:48

    Satan vad det är synd om dig. Jag kommer att vara i Grebbestad utan bräda imorgon. Inte alls jobbigt.

  • tim-eriksson

    Medlem
    3 augusti, 2008 vid 22:43

    Ring Felle, har sett på någon film att han har ett 2.2 liggandes…

  • jesper_b

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 04:35

    Fortfarande i Kina. Dock färdigtillverkat om ca 3 veckor och sedan flygs det hit med en rungande fart, tillsammans med både fler SF 2.9or och annat rykande hett godis. Kör så det ryker! /JB

  • mag

    Medlem
    4 augusti, 2008 vid 21:13

    Låter bra Jeppe!
    Och jag behövde inte rigga ens 3,5 idag, även om jag gjorde det i förebyggande syfte. Men kvällen kan ändå enkelt beskrivas med ett ord enda galet EPISK!!! 4,7 cross.off!
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är mitt 2,9 SuperFreak???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.