Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Var är voodoo???? Mannen vi älskar att hata!
-
Var är voodoo???? Mannen vi älskar att hata!
Publicerad av s på 4 oktober, 2000 vid 07:43Var är voodoo?
Mannen vi älskar att hata för sina inlägg på konfen.
Inga inlägg på lääänge!
Jag saknar dig!
S..
voodoo svarade 24 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Han var i alla fall ute och sjönk på sin lilla vågbräda igår med 5,0 när vi andra körde 6,8-7,4 med motoivationen ”vägrar köra med nått större” eller hur han sa ; ). Fast att han kan segla råder inget tvivel om !
Mvh Stefan
-
Efter en katastrofal sommar, har man
hört voodo beklaga sig över dåliga vindar!
Ryktet går, att han har sålt prylarna och
köpt en russinfarm i Kolsva. -
Här é ja har inte sålt mina grejer men lockas oerhört av russinfarmen..
har inte haft ngn lust eller tid (pga multimedia studier) att skriva en massa tråkiga inlägg på sista tiden börjar kanske bli för gammal eller hur MAXX.. tack för att du satte in en bra bild.. hoppas på att stormarna kommer snart innan jag växer fast med datorn. -
Härligt att höra att du lever!
Multimedia är ju kul – men inte så kul som att vindsurfa!Kom ned till västkusten så tar vi en tur till Danmark så du får testa dina Dr.X ordentligt! Det verkar ju vara dit man måste åka om man vill ha vind. Själv har jag sprillans nya Style som bara står och väntar på att det skall börja blåsa.
S..
-
Multimedia är ett suveränt komplement men livsfarligt när det aldrig blåser!! Har du inte fått testa dina STYLE alls??
-
Det har ju varit sur-ost hela hösten känns det som. Sedan har jag missat ett par gånger… Under Wave Classic blåste det men då hade inte seglen kommit. Illa.
S..
-
vad snackar du om easy rider? wave classic , insjö?
-
varför sitta och åka över 100 mil för att segla i V-berg när vi har rullsand??
seglar väl lusen av dig easy rider(hur går det med looparna?).. fast jag seglar insjö..
Logga in för att svara.