Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing var brukar ni hyra på GC?

  • var brukar ni hyra på GC?

    Publicerad av cobainwindsurfer på 5 november, 2013 vid 20:43

    Hej, ska till grancanaria nästa vecka för lite surf. Tänkte hyra utrustning där nere, för att slippa släpa. Någon som har lite tips på bra uthyrningsställen. Enda stället jag sen innan känner till är det i Baha Feliz, var där för mååånga år sen, finns det ens kvar… Det är främst slalomutrustning jag är ute efter:cool2:

    cobainwindsurfer svarade 10 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • svenne

    Medlem
    5 november, 2013 vid 21:08

    Vet inte om Dryg-Dunkens place finns kvar men det ligger/låg längst ner.
    http://www.dunkerbeck-windsurfing.com/08-spotinfo-uk.php

  • htn

    Medlem
    5 november, 2013 vid 21:29

    @cobainwindsurfer 718467 wrote:

    . Enda stället jag sen innan känner till är det i Baha Feliz, var där för mååånga år sen, finns det ens kvar… Det är främst slalomutrustning jag är ute efter:cool2:

    Jo, det finns kvar. Var där förra veckan. Inte mycket slalompryttlar. Fanatic och Mistralbrädor mest FSW och Freeride. Northsegel (våg/freeride).

  • robin

    Medlem
    12 november, 2013 vid 19:42
  • cobainwindsurfer

    Medlem
    20 november, 2013 vid 22:59

    tack för länkarna….kunde inte låta bli att ta en sväng till bajjen trots allt, främst av nostalgiskäl eftersom jag inte varit där på mer än 10 år, och shit brädorna var rätt slitna och i stoora storlekar, det var bara mistralbrädorna o seglena som såg hyfsat nya ut. Måste säga att det var riktigt grymt därnere, stora vågor o riktigt bra vind de sista dagarna… Synd att man bara kör slalom

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing var brukar ni hyra på GC?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.