Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var e alla Lövstasurfare ???

  • pete

    Medlem
    29 oktober, 2016 vid 08:43

    Ta’t lugnt med grejorna i shorebrejket, Henryk! 🙂

  • henryk

    Medlem
    29 oktober, 2016 vid 13:36

    :-D. Var ju förvånansvärt bra på Lövsta idag, perfekt riktning, hyfsat tryck i 6,6 an…. dök upp ett antal gubbs som skulle ut när jag packade ihop, trevligt – lite som 80-talet va tillbaks 🙂

  • mrquality

    Medlem
    31 oktober, 2016 vid 10:29

    ahahaha.:grin: Jag var där och tror att jag har pratat okså med dig, men det gick åt helvete för mig hade en 6.7 och efter bara 10 min hamnade på brygga. 🙂

  • henryk

    Medlem
    31 oktober, 2016 vid 12:29

    Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

  • mrquality

    Medlem
    31 oktober, 2016 vid 14:23

    @henryk 742048 wrote:

    Joraa – såg att du tog upp grejerna på bryggan, var nog det enda rätta att göra i det läget… bara att komma igen, men kanske inte sticka ut i så mycket vind med dom prylarna 🙂

    Jag är fortfarande i nybörjare nivå, tänkte kunna hantera vinden med min utrustning men formligen ska fortfarande lära känna min bräda och segel och framförallt ska går ut med 5-8 knot i dags laget. Enligt windytv det var 11 knot i lördags. Kanske behöver en mindre segel när det blåser mycket, såg att du hade en hel serie seglar. Största problem var att jag trodde att jag var 100% i form men jag hade fortfarande lite förkylning i kroppen. Men jag kör på 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var e alla Lövstasurfare ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.