Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Var får man övernatta?

  • Var får man övernatta?

    Publicerad av haraldgoldkuhl på 1 november, 2013 vid 13:34

    Jag funderar på att köpa en VW T3 med förhöjt tak och övernattnings möjligheter, men funderar på om man får övernatta var man vill? Finns det spec regler på var man få övernatta, måste de va på en camping eller får jag ställa mig på en vanlig p-plats och övernatta?

    ola-h svarade 10 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • billie

    Medlem
    1 november, 2013 vid 16:37

    Det är lite olika till vilka städer du kommer till . Men i regel så går det bra att stå på vilken parkering som helst. Förutsatt att det inte är kort tids parkering

  • mayol

    Medlem
    1 november, 2013 vid 17:38

    Inte i frankrike, jag var där i somras och de hade bommar till alla stränder (som jag var på) kring 2 m…

  • haraldgoldkuhl

    Medlem
    5 november, 2013 vid 08:37

    Är det bommar på de flesta stränder runt om i Europa , o även Sverige? Vet att de finns ibla Falkenberg …

  • svenne

    Medlem
    5 november, 2013 vid 08:43

    @haraldgoldkuhl 718443 wrote:

    Är det bommar på de flesta stränder runt om i Europa , o även Sverige? Vet att de finns ibla Falkenberg …

    Du vill köra bil på stranden?

  • ola-h

    Medlem
    5 november, 2013 vid 08:51

    Det är ungefär som i Sverige. Vissa parkeringar anger att övernattning är förbjuden och vissa (ofta vid stranden) har en bom så att inte höga bilar kommer in. Men letar man runt så brukar det gå att stå någonstans, dock kanske inte alltid just vid stranden. Det finns också en hel del specifika husbilsparkeringar där man mot en liten summa kan få stå.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Var får man övernatta?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.