Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag på variotoppar och alumaster?

  • Var får man tag på variotoppar och alumaster?

    Publicerad av oaxen på 12 juni, 2006 vid 08:37

    Hej!

    Håller på med ett litet “projekt” – ett portabelt fototorn. Till det saknar jag tre stycken lika långa master helst alu, och allra helst tvådelade. Skicket är av underordnad betydelse. Så om nån har lite aluminium som ligger och skräpar tar jag gärna hand om det.
    Samt tre stycken variotoppar, modell “plastkopp” som funkar med en bandbredd om 25 mm.

    Kan någon hjälpa till?

    Det färdiga tornet kommer sedan presenteras i ord och bild för allmän spridning á lá Bad-Janne.

    Tack på förhand

    / Patrik

    oaxen svarade 17 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fredrik-ygge

    Medlem
    13 juni, 2006 vid 13:53

    Om du inte set det: Har en, se PM.

  • jayp

    Medlem
    13 juni, 2006 vid 20:17

    har också en delad alu mast..dock är toppen inte alu

  • tsss

    Medlem
    13 juni, 2006 vid 21:44

    om du kommer förbi Tyresö så kan du få en eller möjligen två.
    ring mig i så fall 0704442174 tomas

    Oåxen wrote:
    Hej!

    Håller på med ett litet “projekt” – ett portabelt fototorn. Till det saknar jag tre stycken lika långa master helst alu, och allra helst tvådelade. Skicket är av underordnad betydelse. Så om nån har lite aluminium som ligger och skräpar tar jag gärna hand om det.
    Samt tre stycken variotoppar, modell “plastkopp” som funkar med en bandbredd om 25 mm.

    Kan någon hjälpa till?

    Det färdiga tornet kommer sedan presenteras i ord och bild för allmän spridning á lá Bad-Janne.

    Tack på förhand

    / Patrik

  • oaxen

    Medlem
    14 juni, 2006 vid 10:02

    Kanon!

    Jag hör av mig inom kort.

    Tack

    Patrik

    Varitopparna har jag nu fixat hemmabyggen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var får man tag på variotoppar och alumaster?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.