Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var i helgen? Kan åka en bit.

  • Var i helgen? Kan åka en bit.

    Publicerad av ubbe på 5 oktober, 2006 vid 13:06

    Ska man dra till Varberg eller ska man ta sig över till Gotland för första gången nånsin? Om jag väljer Gotland så behöver jag guidning. Jocke Skruvmejsel, har du tid?
    Ständigt detta velande! Jag tycker att prognosen ser bätre ut för Varberg eller har jag fel?

    /Honken

    styret svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • torban

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 13:09

    Om man inte kan åka en bit, var i stockholmsområdet kan det vara bäst då?

  • fastlandsguten

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 13:56

    Mejsel har säkert tid och ring bara om du behöver tips.
    hälsar, Peter

  • peppem

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 16:49

    funderar själv på att sticka titigt på lördagen till väst sidan och sedan hem på söndag kväll. tält, vandrarhem….. får det väl bli men det löser ofta sig. Prognosen på västsidan ser grymt mycket bättre ut än här hemma synd bara att man inte kan ta ledigt imorgon:-(

    Någon annan som går i liknande tankar??

    /p

  • Oregistrerad

    Gäst
    5 oktober, 2006 vid 17:18

    Tja Honken!

    Klart du är välkommen till Gotland! kan bo hos mig ju. Men kolla prognosen nogrannt… Vill inte vara skylldig till en “bomm-körning” Annars kann man åka hoj och dricka blanksprit 🙂 hmm… sistnämnda blir nog av ändå.

    /Mejsel

  • manno

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 17:58

    Satsar nog på gröna högen! Ska bli jävligt ball att testa. Nån mer som ska dit? Är nog där runt ett imorrn.

  • styret

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 20:41

    see you there män.
    hoppas hoppas att det kan bli lite!

    länge leve a-kassa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var i helgen? Kan åka en bit.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.