Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kan man kita i helgen runt götet.

  • Var kan man kita i helgen runt götet.

    Publicerad av turmere på 9 juli, 2009 vid 12:30

    Hej,

    Är i göteborg i helgen plus några dagar och undrar var man skall åka för att få vind. Sitter nu vid Askim och där är det ingen som är ute. Har bil och är villig att åka en bit. Gör gärna sällskap med någon som hittar. Har bil och kan nog få plats med någon mer om det behövs.

    /Johan

    sourra svarade 14 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mangsta

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 15:31

    Hallå!

    Kolla in den här spotguiden, finns många sköna ställen runt Varberg/Kungsbacka.

    http://spotguide.kicks-ass.net

    //Mangan

  • litease

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 17:44

    Tjo! Jag kanske ska ut på förmiddagen på lördag, beror på om min kompis drar å seglar eller inte. Eller hur bakis jag e.. 🙂

  • callekuling

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 17:58

    Är som så att ni ska till Varberg, skippa Apelviken om det inte blåser +10m/s och är totalt folktomt. Det har inkommit klagomål i veckan via kommunen till surfklubben..

  • sourra

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 18:15

    Är det så svårt att läsa skyltarna?

  • callekuling

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 18:27
    sourra;558224 wrote:
    Är det så svårt att läsa skyltarna?

    Tror det är typsnittet som gör skyltarna helt oläsbara…=)…skämt åsido…eg. borde det inte vara några problemas..stå ju vad som gäller på skyltarna..

  • sourra

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 20:04
    callekuling;558229 wrote:
    Tror det är typsnittet som gör skyltarna helt oläsbara…=)…skämt åsido…eg. borde det inte vara några problemas..stå ju vad som gäller på skyltarna..

    Jag sa ju att det var en idiotisk idé att ha Wingdings på skyltarna men ni bara skrattade åt mig. Skrattar bäst som skrattar sist…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kan man kita i helgen runt götet.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.