Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var kör folk i skåne idag?

  • bananen

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 07:02

    Sparar krutet tills imorgon och fredag!

  • s19

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 07:43

    Tror mer på kämpinge isåfall..
    Drogden säger:
    Seneste observation 4. marts 2009 08:30
    middelvind: 150 grader, 12.0 m/s
    temperatur: 3.8 °C
    luftfugtighed: 81 %

    Kan vara värt att hålla koll på…

  • el_duderino

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 10:52

    Jag ska till metropolen Finspång på torsdag så då kan jag inte, fredag borde jag dock kunna!!

  • naish

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 12:52

    Fredag is the shit.. Ska försöka fixa bil tills dess också.

  • styret

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 16:51

    Bananen. Det kommer förstärkning från Halmstad imorrn, anländer till stan runt 11. ska vi skjuta på det tills dess?

  • emil_h

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 17:01

    Äspet Beach verkar ju bli ok imorgon 😉

  • jocke-g

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 17:02

    För mig blev det 2 timmar freestyle i Klagshamn fantastiska förhållande idag måste jag säga. Jag hade tyvärr glömt mitt 4,7 hemma och fick ta 5,2 istället efter att ha gjort ett försök med 4,2. Det var bra drag hela tiden men jag hade helst haft 4,7. Tråkigt bara att man var helt ensam där. Men imorgon och på fredag så hoppas vi väl på lite fina förhållanden i vågor istället. Och då verkar det ju vara fler som kan komma ut på vattnet också. Ses då.

    Joakim

  • filiplomma

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 17:07

    Vilken tid var du där? Jag var där runt 12 och då var där ingen och bommen va stängd så jag körde till habo istället. Var hade ni tänkt köra imorgon?

  • s19

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 17:29

    Jag och Pidde drar till Kämpinge imorgon… kör ner vid vattenskidklubben eller höllvikstrandsvägen beroende på hur mycket ost det är…
    Troligen ute vid 9…

    Linus

  • oloand

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:27

    Klagshamn kan vara bra både torsdag och fredag. Har jag möjlighet och prognosen håller ska jag dit på fredag.

  • bananen

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 21:31
    styret;533435 wrote:
    Bananen. Det kommer förstärkning från Halmstad imorrn, anländer till stan runt 11. ska vi skjuta på det tills dess?

    Visst, fast progen är lite nerskuvad tyvärr… Verkar ju droppa vid lunch och synka ur. Well, vi får se imorgon, jag postar här vid åtta snåret. Surfa skall jag. Basta.

    Annars har ju Emil_H en poäng – om det bara blir en tredjedel av vad det var sist är det värt resan dit.

  • styret

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 22:09

    jävlar vad svajig prognosen blev nu. dmi och frv verkar skeptiska, foreca och smhi lovar guld.

    vi får la se.

  • styret

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 06:04

    fanme vad dåligt det ser ut nu!

  • s19

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 06:32

    Mmm ser inte så ljust ut nu.. 8.3 i medel på drogden nu… 🙁
    Ser ut som Jonas gjort en bra investering i två semesterdagar… 😀

  • bananen

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 07:23

    Äsch, ser väl ut att bli ungefär vad progen lovar… 10-12 mest hela dagen, ren ostan. Skall nog kunna klämma ut nåt av min lediga dag.

    Dålig investering? Till skillnad från Linus har jag ju betalt på semestern, även om Linus har semester nästan jämt. 😀 😀 😀

    Edit:

    Det kan nog bli okej eller???

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var kör folk i skåne idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.