Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var kör folk i skåne idag?

  • niceride

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 18:17

    Fan alltså, man blir ju lite pepp när man läser här. Kanske borde man sverigedebutera i år imorgon då. Vart drar folk? min kondis är för tillfället usel så att vara på ett ställe med folk omkring sig hade varit supah dupah.

  • styret

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 18:55

    fullt drag i 4.0an och lite solsken var ju inte helt kass idag.
    Lite små vågor och lite väl mycket småtjaffs som pajade för mej. men vafan, det kan jag leva med.

  • bananen

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 20:15

    OK, vilka kör dit imorgon?

  • styret

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 21:30

    jag är på, vart fan som helst.
    det är nog förmiddagen som gäller imorrn va?
    Samling här vid 8 för synkronisering?

  • jocke-g

    Medlem
    5 mars, 2009 vid 21:34

    Kan bara säga tack för idag. Men tyvärr får jag nöjja mig med ett kortare surf på förmiddagen i Klagshamn. Bättre att komma ut en liten stund än inte alls. Hoppas att ni får en bra dag imorgon.

    Joakim

  • oloand

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 07:15

    Brädan ligger på takräcket… Har för avsikt att fly från jobbet kl 13 för att bege mig till Klagshamn. Tänkte köra fram till 15. Någon annan som ska dit?

  • filiplomma

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 07:22

    Brädan ligger på takräcket… Har för avsikt att fly från jobbet kl 13 för att bege mig till Klagshamn. Tänkte köra fram till 15. Någon annan som ska dit?

    Ja, tänkte sticka dit vid halv 1

  • jocke-g

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 08:02

    Och jag åker dit nu eftresom prognosen är lite avtagande. Hoppas att det kommer någon mer.

    Och ni som eventuellt åker till Äspet önskar jag en skön dag i vågorna. Gör några svängar för mig med….

  • oloand

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 08:21

    Lysande! Inte kul att köra själv. Jag är där kl 13.30!

  • jocke-g

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 10:59

    Är hemma igen då det inte var någon vind väl på plats. Hoppas att det kommer till er som är på plats lite senare.

  • filiplomma

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 11:53

    ser ju inte ut att ha ökat, jag stannar hemma…. tråkigt

  • oloand

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 12:23

    Jag åker dit och kollar läget. Drogden säger 10-11 m/s nu.
    Har t o m packat 7,6:an och det ska väl räcka…???

  • bananen

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:44

    Fän va gött två klockrena dagar med vågor. Äspet med överrigadd 4.7 igår och Gislövs med 5.3 idag. Nu är man värd ett par bira eller?

  • poppo

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:19

    Jag lyfter på hatten för er pågar och gratulerar, börjar bli sjukt surfsugen – men det nån dm skorpa på vattnet här uppe än. Enjoy!

  • styret

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:39

    @bananen 533780 wrote:

    Fän va gött två klockrena dagar med vågor. Äspet med överrigadd 4.7 igår och Gislövs med 5.3 idag. Nu är man värd ett par bira eller?

    var precis nere på mitt närlivs och köpte på mej ett flak harbo. viva skåne! vågsegling precis hela tiden och starköl i kiosken.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var kör folk i skåne idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.