Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kör man på Öland i ostligt? Någon som ska med till ön från blekinge på månda?

  • Var kör man på Öland i ostligt? Någon som ska med till ön från blekinge på månda?

    Publicerad av matte_c på 1 juli, 2007 vid 15:58

    Funderar på en heldag på öland imorgon, vet inte var man kör bäst i ostligt och var man kör så att man slipper badarna.
    /Matte
    0703-429346

    psychonauten svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • walle

    Medlem
    1 juli, 2007 vid 16:11

    här är bilder från ostsidan på Öland:
    http://www.kiteboardskolan.se/oland/ind.htm

    vill du ha plattvatten ,chop eller vågor?

  • matte_c

    Medlem
    1 juli, 2007 vid 16:48

    Plattvatten eller vågor är ju inte dumt nåt av det. Men annars tar jag gärna nån spot med lite najs beach och andra kitare på vattnet, ligger det inte allt för långt från bron är ju det också bra. Ska ni du och köra imorgon walle?

    /Matte

  • walle

    Medlem
    1 juli, 2007 vid 17:26

    Jag ska inte ner till Öland, kanske senare i veckan…

    kolla: http://www.kitesidan.com där står några spots, bara att söka på dom på eniro/hitta/google för att hitta dit.

    Bilderna från min sida är från norra ön, alltså en bit att åka…, Hagaby är stället och det är en gammal fyr där och en väg ut till den, atten på båda sidor och därför plattvatten i flera vindriktningar…

  • psychonauten

    Medlem
    1 juli, 2007 vid 20:03

    @Matte_C 393754 wrote:

    Funderar på en heldag på öland imorgon, vet inte var man kör bäst i ostligt och var man kör så att man slipper badarna.
    /Matte
    0703-429346

    Populärast är bläsinge, ingen favorit dock. Gillar Lerkaka bättre, eller möjligen stenåsa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kör man på Öland i ostligt? Någon som ska med till ön från blekinge på månda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.