Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var på västkusten på måndag?

  • lars_k

    Medlem
    9 juni, 2003 vid 17:37

    Japp. Skulle åkt till Halmstad….Hade jag gjort också om de inte hade haft så förbannat fel.
    Jag är rätt nöjd med mina 3 timmar idag ändå, men hade ju haft roligare i Hstad förstås…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juni, 2003 vid 19:18

    Kongo: Hur var det i hamnen, mkt vågsurfare ute?

  • ola_p

    Medlem
    9 juni, 2003 vid 19:35

    blev det ngt seglat vid bua strand eller? vi var där å kikade, men det såg inte så kanonbra ut direkt,för lite vind kanske? drog vidare till lejet…

    Satan vad man blev sur för deras prognosmakeri… frown.gif mad.gif mad.gif mad.gif frown.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 juni, 2003 vid 21:16

    Helvetesrapporter. Varberg sög, inte ens 4,7:an funkade…
    Hallandsåsen och nedåt hade mängder med vind.
    /Davo

  • lars_k

    Medlem
    10 juni, 2003 vid 07:13

    Var en hel del vågsurfare vid hamnen i början. Sen vred vinden så de kom ut till oss på yttre revet. De var lite ivägen, kan man säga…Fick köra slalom mellan dem när man red vågorna. wink.gif

  • jat

    Medlem
    10 juni, 2003 vid 17:46

    Lars, bra att du hittade till bua, jag hann inte svara på hur du går i. Men, men, drog själv vidare från bua till Kärradal.

  • lars_k

    Medlem
    10 juni, 2003 vid 17:58

    Var bara nere i Buastrand och kollade lite. Rätt OK vågset rullade in men vinden byig bakom berget och öarna utanför.
    Hur går man bäst i vid Buastrand förresten, vid lilla hamnen eller?
    Drog till Åsa stenudde istället.
    Hur var Kärradal? Ser ut att vara OK på ren väst…

  • jat

    Medlem
    11 juni, 2003 vid 18:29

    Lilla hamnen? hmm, jo det är nog samma vi menar.
    Kärradal vid rak väst är suverän, med slalombräda. Dock se upp om syd eller nord vind för då är det för mkt lä. Ligger man ca 500m ut i viken är det suveränt, då kommer man utanför läsidan märkte jag. Mkt bra dag! Fann nytt riggställe på norra sidan av stranden. Fick köra omväg via Espevik men fann då rigg ställe bakom en bergsknalle endast 3 meter från vattnet och en liten sandstrand och bilen kunde parkeras bredvid. Plus att man slapp det långgrunda och kunda plask rakt i midjedjupt vatten. Snacka om bekväm situation.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 juni, 2003 vid 22:50

    Var ligger bua strand och haby?

  • ola_p

    Medlem
    12 juni, 2003 vid 05:36

    bua strand ligger södra delen av bua, ca en mil norr om vbg, haby7ramsvik är ett naturreservet som ligger utanför sotenkanalen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var på västkusten på måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.