Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › var surfar ni i stockholm?
-
var surfar ni i stockholm?
Publicerad av anonym-anvandare på 20 juli, 2000 vid 10:17Jag vet att det finnsn tusen ställen, men var håller ni till? Vill ut och surfa men har ingen att surfa med.
Christer
anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Vid Björkviks brygga på Ingarö är det nästan alltid någon och seglar. Det är väl inte Ståckholms bästa ställe men …..
/ Calle -
Länk till bra karta finns t ex på Bromma Skidsport (har i övr inget med företaget att göra) Mvh Stefan. Var bor du?
-
Jag bor i Solna. Jo jag känner till den kartan, rätt bra faktiskt, förutom att en massa länkar inte funkar. Stockholm surfställen är ju så utspridda, både bra och dåligt tycker jag. Det blir ju ingen sån där riktig surfplats där alla samlas utan det blir att alla sprider ut sig på olika ställen.
-
Aloha!
Vi är ett gäng som brukar ringa varandra och bestämma gång från gång vart vi skall åka.
Ring mig på mobiltele 070-588 26 21 så fort det suger i surftarmen…så kan jag guida dig till ngt bra ställe.
Surf on!
/Per
-
Jag har samma problem, jag flyttatde hit i våras och vill också veta var alla håller hus? Några exempel på ställen vore bra.
/mikael -
Racing gänget seglar mest på/i beroende på var och hur det blåser.
Fituna, Oxnö, Björkvik, Görväln och Rasta.
Fler ställen finns men vill man ha någorlunda öppet vatten och fri vind så är ovan nämnda ställen att rekomendera. Görväln är väl inte direkt bra men det är hyffsat lättåtkomlig och det finns inte så många ställen som fungerar på nord till väst…
/Jona
-
Klicka in till surf.to/vindsurf så hittar du en klickbar karta med spots i Stockholm men även i övriga Sverige.
Logga in för att svara.