Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var surfar ni i stockholm?

  • calle

    Medlem
    20 juli, 2000 vid 11:30

    Vid Björkviks brygga på Ingarö är det nästan alltid någon och seglar. Det är väl inte Ståckholms bästa ställe men …..
    / Calle

  • stefan-v

    Medlem
    20 juli, 2000 vid 21:39

    Länk till bra karta finns t ex på Bromma Skidsport (har i övr inget med företaget att göra) Mvh Stefan. Var bor du?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2000 vid 08:34

    Jag bor i Solna. Jo jag känner till den kartan, rätt bra faktiskt, förutom att en massa länkar inte funkar. Stockholm surfställen är ju så utspridda, både bra och dåligt tycker jag. Det blir ju ingen sån där riktig surfplats där alla samlas utan det blir att alla sprider ut sig på olika ställen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 juli, 2000 vid 00:27

    Aloha!

    Vi är ett gäng som brukar ringa varandra och bestämma gång från gång vart vi skall åka.

    Ring mig på mobiltele 070-588 26 21 så fort det suger i surftarmen…så kan jag guida dig till ngt bra ställe.

    Surf on!

    /Per

  • mikael

    Medlem
    24 juli, 2000 vid 07:32

    Jag har samma problem, jag flyttatde hit i våras och vill också veta var alla håller hus? Några exempel på ställen vore bra.
    /mikael

  • swe876

    Medlem
    24 juli, 2000 vid 08:04

    Racing gänget seglar mest på/i beroende på var och hur det blåser.

    Fituna, Oxnö, Björkvik, Görväln och Rasta.

    Fler ställen finns men vill man ha någorlunda öppet vatten och fri vind så är ovan nämnda ställen att rekomendera. Görväln är väl inte direkt bra men det är hyffsat lättåtkomlig och det finns inte så många ställen som fungerar på nord till väst…

    /Jona

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 juli, 2000 vid 09:49

    Titta på surf.to/vindsurf så finns det en klickbar karta över spots i Stockholm

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 juli, 2000 vid 10:00

    Klicka in till surf.to/vindsurf så hittar du en klickbar karta med spots i Stockholm men även i övriga Sverige.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var surfar ni i stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.