Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var utgår man från i höllviken?

  • var utgår man från i höllviken?

    Publicerad av alexasu på 10 september, 2005 vid 07:12

    hade tänkt dra till höllviken idag, då det är den enda spot som är platt och blåsig idag inom rimligt avstånd.
    har aldrig varit där innan, så jag har ingen aning om var man ska utgå ifrån samt hur man tar sig dit. kanske det finns flera ställen runtom i viken för olika vindriktingar?
    en vägbeskrivning till något ställa att gå i på idag hade varit najs!
    tack på förhand /alex

    alexasu svarade 18 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • sinclair

    Medlem
    10 september, 2005 vid 07:37

    Är det plattvatten du är ute efter?

  • alexasu

    Medlem
    10 september, 2005 vid 22:22

    plattvatten, ja. vi lyckades hamna på “tippen”. jäkligt grym spot för nordost. precis lagom djupt över ett gigantiskt område. hade några fina timmar med 6.6:an, men den riktiga vinden som prognoserna talade om på sydkusten hittade inte ens så långt in på västkusten som till andra sidan skanör.

  • beckyjj

    Medlem
    11 september, 2005 vid 11:29

    År det inte förbjudet att surfa där?

  • tont

    Medlem
    11 september, 2005 vid 13:07

    alex är born to be bad, förbud bekommer honom föga, de är till för dödliga.

  • beckyjj

    Medlem
    11 september, 2005 vid 13:35

    jag vet inte riktigt vad följderna blir, men jag har hört att man kan få feta böter, men har man mkt pengar spelar det ju ingen roll.

  • tont

    Medlem
    11 september, 2005 vid 15:51

    Och vi är stekare som bor i bjärred, d.v.s. vi skrattar åt polisen, drar handen genom backslicken och säger med stark sthlm-dialekt “pappa betalar” och visar en bild på 3 mobilen på hans Amex-blackkort. Nä men seriöst, är det folk som följer upp o anmäler och bötfäller surfare där ? är ju inte så poppis om bängen trålar och smäller upp en mastig bot.

  • beckyjj

    Medlem
    11 september, 2005 vid 16:05

    ja, har du otur ger dom dig maffiga böter och de kan även beslagta din utrustning tills vidare. Detta är bara ngt jag har hört från andra, inget som jag e helt säker på.

  • tont

    Medlem
    11 september, 2005 vid 16:09

    AJ! that’s a bitch. Men ngn bra spot måste finnas kvar ?

  • beckyjj

    Medlem
    11 september, 2005 vid 16:14

    ja klart att det finns, men inte för o-no vindar

  • sinclair

    Medlem
    11 september, 2005 vid 16:21

    Vi bygger en ny spot, vi själva smetar degen! Vem behöver pappas deg?

  • clemens

    Medlem
    11 september, 2005 vid 18:02

    Svar till:


    Vi bygger en ny spot, vi själva smetar degen! Vem behöver pappas deg?

    [/ QUOTE ]
    jag behöver verkligen pappas deg!

  • tont

    Medlem
    11 september, 2005 vid 19:30

    Som clemens skriver vi. Man har ju inte ngra 6-siffriga inkomster som strömmar in på kontot när man går på gymnasiet. Får välja börja sälja sig på gatan eller börja deala knark. För nya prylar kan det vara värt att få spö av en enorm colombian med slokmustasch och oljigt linne.

  • alexasu

    Medlem
    11 september, 2005 vid 19:54

    nu tycker jag allt att börjar halka från ämnet. skärpning.
    nästa gång det är ostan får vi väl rippa vågor i fyrkantsdammen. blä.
    har ni föresten märkt att jag nu kommit upp i över hundra, totalt meninglösa, inlägg?

  • clemens

    Medlem
    11 september, 2005 vid 20:05

    Det många inte vet är att jag var tvungen att gå runt med blöja i ett halvår innan jag fick ihop nog med deg för den här skönheten!

  • alexasu

    Medlem
    11 september, 2005 vid 20:13

    jag har absolut inget emot prylar, framför allt inte nya sådana, men du e fan pervers. blev du ofta agat av stefan i unga år?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing var utgår man från i höllviken?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.