Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamon får VÄDERSTATION

• mrmille

Medlem
    5 juli, 2005 vid 18:35

laugh.gif

• luuddee

Medlem
    5 juli, 2005 vid 19:16

haha ludde har varit i varamon o kollat på ert supoer ställe hahahaha..

• biorno

Medlem
    5 juli, 2005 vid 19:34

“Eftersom jag är känd och en jävel på att kita så kommer ju folk tro at jag är teamrider med Advance, vilket är helt fel, ju”
    Förstår att du suktar efter en riktig drake och slippa köra på det där tyget du drar omkring på nu….behöver du bevis kan du ju alltid fråga din sambo vad brudarna på beachen sa smile.gif

• biorno

Medlem
    5 juli, 2005 vid 19:51

Kvällen session i Sandvik, nya idolporträtt !

• bohn2fly

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:05

Svar till:

“Eftersom jag är känd och en jävel på att kita så kommer ju folk tro at jag är teamrider med Advance, vilket är helt fel, ju”
    Förstår att du suktar efter en riktig drake och slippa köra på det där tyget du drar omkring på nu….behöver du bevis kan du ju alltid fråga din sambo vad brudarna på beachen sa smile.gif

[/ QUOTE ]

Vänta lite nu Björn, man kallar inte 11 åringar för brudar, snuskgubbe shocked.gif

• biorno

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:24

jag hoppas att de 30+ tanterna som uttalade sig läser här och så att de kan berätta för sina polare att någon sa att de såg ut som 11 åringar.. men eftersom det var en foil åkare som uttalade så är det bara hoppas att dom inte känner känner till att dom brukar komma med osanningar smile.gif

• bohn2fly

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:33

Okej det var ett skämt, men de var runt 23-25 år, de blir nog inte så jävla glada heller att bli kallade 30+…

• bohn2fly

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:37

Svar till:

haha ludde har varit i varamon o kollat på ert supoer ställe hahahaha..

[/ QUOTE ]

Hahahaha, visst är det roligt…hahahaha

• ollefax

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:51

bohna och jag ska bara lära oss hur man hoppar med ps2or, tror inte riktigt vi har kläm på det, för en gång fick jag faktiskt ett riktigt bra lyft. (som ingen såg förstås) men bara en gång…

• bohn2fly

Medlem
    5 juli, 2005 vid 21:31

Vi kan ju börja med lista ut vad i helvete dessa hål ska vara bra för i hela kiten. Vad fan är “Jet-Flaps” på tyska… Jag har ivarjefaal sytt igen dem nu, så det så….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamon får VÄDERSTATION

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.