Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varamon i veckan.

  • joachim_larsson

    Medlem
    26 november, 2009 vid 21:15

    Ja då har man seglat för fjärde dagen och det ser ut som utmärkta förhållanden imorgon fm. Hela veckan har varit som en september måndag, idag köre man Crossen och 4:5 i fullplaning.

    I natt ska det blåsa sydvästlig vind vilket medför stora vågor imorgon bitti.

  • joachim_larsson

    Medlem
    27 november, 2009 vid 16:31

    Då seglade man idag också, idag blev den Kona 9.5″ bra tryck i 6:0, sammanfattningsvis har vi nu kunnat segla varje dag denna vecka i Varmon och det är vinter. Idag var vi 3 st som seglade.

  • trimmarn

    Medlem
    27 november, 2009 vid 16:37

    Fantastiskt.

  • gustav-s

    Medlem
    27 november, 2009 vid 19:02
    Joachim_Larsson;590328 wrote:
    Då seglade man idag också, idag blev den Kona 9.5″ bra tryck i 6:0, sammanfattningsvis har vi nu kunnat segla varje dag denna vecka i Varmon och det är vinter. Idag var vi 3 st som seglade.

    Inte för att verka dryg utan för att jag vill veta. När du säger att ni har “seglat” varje dag denna vecka vad menar du egentligen då? Jag skulle nog själv ha skrivit att vi fått surfa varje dag och då hade jag menat att det inneburit planing varje dag.
    Menar du samma sak när du säger att ni fått segla varje dag i en veckas tid eller räknar du in dagar då ni guppat fram?

    /Gustav

  • joachim_larsson

    Medlem
    27 november, 2009 vid 22:40

    Det har varit byigt i veckan, men faktum är att vi har planat varje dag, men absolut inte hela tiden, men vad gör väl det man får ju surfa och vara på vattnet som man älskar.
    Har fått blodad tand för att köra på vintern, skaffat mig en riktig oneill dräkt för vintern så jag är förberedd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varamon i veckan.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.