Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg fredag?

  • Varberg fredag?

    Publicerad av virena på 29 november, 2006 vid 22:48

    Ser ut att blåsa på fredag:smile: . Jag och Kalina tänkte leka lite med vinden, om nu inte vindrapporterna ljuger som de gjorde sist vi skulle leka. Kul att åka till Varberg och inte ens få upp kiten:mad: . Det var bara att dämpa abstinensen med den gamla hederliga ångestlindraren “shopping”. Funkade väl sådär…

    Är det nån som vill hänga på, på fredag, så åker jag från GBG vid 8.30.

    virena svarade 17 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nic

    Medlem
    30 november, 2006 vid 09:35
    Virena wrote:
    Ser ut att blåsa på fredag:smile: . Jag och Kalina tänkte leka lite med vinden, om nu inte vindrapporterna ljuger som de gjorde sist vi skulle leka. Kul att åka till Varberg och inte ens få upp kiten:mad: . Det var bara att dämpa abstinensen med den gamla hederliga ångestlindraren “shopping”. Funkade väl sådär…

    Är det nån som vill hänga på, på fredag, så åker jag från GBG vid 8.30.

    Shopping är ångest Virena å imon är det mindre än 10% risk för shopping enligt SMHI 🙂

    Jag ska ner kanske kan samåka rentav. Ring 0734 486 486

    nic

  • snygging

    Medlem
    30 november, 2006 vid 10:21
    Virena wrote:
    Ser ut att blåsa på fredag:smile: . Jag och Kalina tänkte leka lite med vinden, om nu inte vindrapporterna ljuger som de gjorde sist vi skulle leka. Kul att åka till Varberg och inte ens få upp kiten:mad: . Det var bara att dämpa abstinensen med den gamla hederliga ångestlindraren “shopping”. Funkade väl sådär…

    Är det nån som vill hänga på, på fredag, så åker jag från GBG vid 8.30.
    Sex brukar dämpa ångest abstinens oxå!

  • virena

    Medlem
    30 november, 2006 vid 10:59

    Låter som en lysande idé. Rigner dig lite senare. Ångest är det på jobbet just nu:mad: så kite imorn vore nog lösningen.

    Virena

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg fredag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.