Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varberg gick av i början av veckan
-
Varberg gick av i början av veckan
Publicerad av anonym-anvandare på 29 augusti, 2001 vid 06:33Satan i havet! 5.0 hela Månadgen, framåt kvällen överriggad. Tisdag förmiddag lätt överriggad med 4.0, framåt lunch överriggad jävlar. Hela tiden klockren sidshore från höger.
Bättre kan det inte bli!
Micke
anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
För mig låter det som det skulle kunna bli bättre. Tex om du inte seglar överriggad hela tiden.
Avundsjuk? Nä, inte jag……..
-
va ja ha hört så va de mycke folk ,crossbana å inte alls kul … ringenäs nermot revet däremot .. snuskigt bra
-
Det var kasst ju!
Byigt och choppiga vågorSkulle varit i Halmstad istället
/M -
Halmstad befolkas enbart av surfare som tycker det är så jävla bra där! Jag har seglat halmstad och en massa andra ställen…. Varberg i Måndags var klockrent, men Maui är ju bättre förstås.
-
om det inte vore så att halmstad befolkas av kassa surfare som snackar för mýcket skit!!!
-
d bara så d ä ….halmstad ä bra.. ha dock aldri segalt varberg nä de varit riktigt bra så ja ska inte säga så mycke .. tro ändå halmstad ä bättre 🙂
-
De e klart att Halmstad e bra likaså Varberg. Vilket ställe som är bäst vid ett givet tillfälle kan aldrig kontrolleras!
-
Så sant, så sant, men hellre sliter jag varg än står och sjunker 🙂
micke
-
själv körde man ju 6,0 i 14-17 ms i göteborg ganska överrigad.
-
Körde 3.7 i skåne, laddade fett flög högt och bröt tyvärr foten i en noslandning.
-
Det var lika bra för mig……
Första gången jag surfade på 10 eller 11 år. På min gamla Surfpartner DRY med ett urblåst 4,6 segel. Nu jäklar skall jag köpa ny utrustning!
/Jonas
Logga in för att svara.