Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg / halmstad????????????

  • varberg / halmstad????????????

    Publicerad av gonzo på 13 november, 2009 vid 21:32

    vart ska ni köra i morgon jag funderar på olofsbo men hur är det i halmstad har inte ni något som funkar där.?????????

    gurra_g svarade 14 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • gurra_g

    Medlem
    13 november, 2009 vid 21:47

    jo Västra stranden, västra delen.. Inte super bra men funkar.. vinden brukar kunna ok på SO men vattnet blir rätt choppigt.. Eller längre ut mot tylösand hållet om man kan tänka sig surfa där det är mer sten i vattnet..

  • gurra_g

    Medlem
    13 november, 2009 vid 21:49

    ska ut imorgon bara det blir vind!

  • sj0gren

    Medlem
    13 november, 2009 vid 23:15

    Olofsbo imon kl 13-14

  • callekuling

    Medlem
    13 november, 2009 vid 23:41
    Sj0gren;588160 wrote:
    Olofsbo imon kl 13-14

    Blir nog bra du=).

  • andersp

    Medlem
    13 november, 2009 vid 23:43

    E det inte svinkallt o ruggit nu?

  • gonzo

    Medlem
    14 november, 2009 vid 09:49

    jo det e kallt & vidrigt men alldeles underbart
    ok får väl bli olofsbo då

  • debkausf

    Medlem
    14 november, 2009 vid 11:16
    Gurra_g;588148 wrote:
    jo Västra stranden, västra delen.. Inte super bra men funkar.. vinden brukar kunna ok på SO men vattnet blir rätt choppigt.. Eller längre ut mot tylösand hållet om man kan tänka sig surfa där det är mer sten i vattnet..

    Åkte dit förra vintern en gång. Det sög fett den gången.

  • gurra_g

    Medlem
    14 november, 2009 vid 15:50
    debkåusf;588184 wrote:
    Åkte dit förra vintern en gång. Det sög fett den gången.

    Japp jag kan säga att det sög fett idag med! Vinden var oftast lite klen och upp/ner och vattnet var choppigt som vanligt..

    Men vi hade besök av en sjukt nyfiken säl som gjorde det hela mycket roligare!
    Sälen höll sig i närheten av oss 1 en timme.. Kunde köra bara några meter ifrån den utan att den blev rädd, Tror jag var räddast:-) Sjukt stora är dom!

  • byguy

    Medlem
    16 november, 2009 vid 07:58
    Gurra_g;588224 wrote:
    Japp jag kan säga att det sög fett idag med! Vinden var oftast lite klen och upp/ner och vattnet var choppigt som vanligt..

    Men vi hade besök av en sjukt nyfiken säl som gjorde det hela mycket roligare!
    Sälen höll sig i närheten av oss 1 en timme.. Kunde köra bara några meter ifrån den utan att den blev rädd, Tror jag var räddast:-) Sjukt stora är dom!

    Sälar har så mycket bakterier i munnen att det är farligare att bli biten av en säl än en huggorm. Men dom bits inte om du inte försöker ta den.

  • gurra_g

    Medlem
    16 november, 2009 vid 17:24
    byGuy;588415 wrote:
    Sälar har så mycket bakterier i munnen att det är farligare att bli biten av en säl än en huggorm. Men dom bits inte om du inte försöker ta den.

    Bra att veta! Var mycket sugen på att åka fram o lägga mig brevid sälen för o se om jag kunde klappa den men vågade inte.. Kan ha varit bra då!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg / halmstad????????????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.