Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg idag, fredag

  • mat

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 10:39

    Blir nog imorgon för min del

  • surfslusken

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 10:40

    @sourra 369108 wrote:

    Jag och Jezaja drar ned efter lunch. Någon som ska med?

    Va ska ni göra här, gå på afterwork??

  • jezaja

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 10:41

    @surfslusken 369123 wrote:

    Va ska ni göra här, gå på afterwork??

    Läjet eller björkäng lutar det åt.

  • yann

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 11:34

    Mat, var kör du imorgon? Hörde av Falle att du norpat alla Instincts! Tar du med dig hela quivern? Jag har ingen stor drake så ta gärna med dig både Light 12 och Edge 13.

  • che_riff

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 13:16

    Yann! Vi sticker också ner tidigt imorgon. Vi kan väl höras och leka på gemensam spot?

  • yann

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 13:38

    Sorry, “Inga mer intagningar”… Nä, klart alla ska vara med å leka! Läjet ser väl lovande ut?

  • wakenils

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 14:01

    Läjet bjöd på fina vågor, lite skum vind dock men det var skoj att vara ute på vattnet igen!

  • sourra

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 17:03

    …och Björkäng bjöd på regn och fina vindar samt en styck Jezaja som satt i bilen och önskade att han hade en hel torrdräkt. Imorgon jobbar jag men söndag är inte omöjligt.

  • rusiak

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 20:54

    Alex anmäler sitt intresse, dyker nog upp mot e.m när vinden sparkar in litta mer 🙂

    //alex

  • sourra

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 23:01

    Det är ingen som har långt gångna planer på att starta en rinse-dry-store-verksamhet här i krokarna?

  • jezaja

    Medlem
    9 mars, 2007 vid 23:07

    @sourra 369191 wrote:

    …och Björkäng bjöd på regn och fina vindar samt en styck Jezaja som satt i bilen och önskade att han hade en hel torrdräkt. Imorgon jobbar jag men söndag är inte omöjligt.

    Hora.

    Inte kunde man fota heller med det jävla regnet som öste ner.

    Bjuder på årets hetaste kitekort:

  • wakenils

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 07:22

    @jezaja 369268 wrote:

    Hora.

    Inte kunde man fota heller med det jävla regnet som öste ner.

    Bjuder på årets hetaste kitekort:

    Prognosen sa ju klart o tydligt att det skulle komma regn om man inte var startsnabb… Visst regnet kom lite väl tidigt (lagom till det svinkalla ombytet) men på förmiddan var det åtminstone uppehåll.

    @sourra 369265 wrote:

    Det är ingen som har långt gågna planer på att starta en rinse-dry-store-verksamhet här i krokarna?

    Skulle vara nåt det, har lite genomsura underställ som hindrar en från att ge sig ut igen på ett tag…

  • jezaja

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 12:58

    @WakeNils 369297 wrote:

    Prognosen sa ju klart o tydligt att det skulle komma regn om man inte var startsnabb… Visst regnet kom lite väl tidigt (lagom till det svinkalla ombytet) men på förmiddan var det åtminstone uppehåll.

    Ja, räknade att vara ute år vattnet vid det laget 🙂
    Mest arg på att torrdräkten inte var klar egentligen, regn bryr jag mig inte om i vanliga fall.

  • virena

    Medlem
    10 mars, 2007 vid 13:30

    Fasen vad avundsjuk jag e på er som e ute och leker idag. Själv fick jag bara brottas med motvind i 2 mil när jag cyklade till jobbet:mad:. Gårdagen session var väl sådär efter att bara ha fått sova tre timmar under natten på jobbet och sedan skum vind. Ja ja man skall inte klaga det var härligt att vara på vattnet igen efter 5 veckors suktande. Typiskt att man jobbar hela helgen när det äntligen blåser lite sydväst. Rapportera gärna lite om dagens surf så jag får nåt kul att läsa på jobbet eller kanske inte då blir jag bara avis…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg idag, fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.