Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg imorgon.

  • woodleaflay

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 20:26
    warolin;559889 wrote:
    Vart kan man köra i ostlig riktning i varberg imorgon? DMI ser ju lovande ut imorgon förmiddag….:cool2:

    Försök med att ta dig förbi 1 miljon raggare på getterön ut till sjätte vik för plattvatten annars åk till olofsbo.

  • warolin

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 20:32

    Sjätte vik? Jag trodde femte vik var den sista? :ooo: Hur kommer man till sjätte vik? Olofsbo, det kanske vore något? Har aldrig varit där o kört, vad har man för riktmärke för GPSen om man ska hitta dit? :cool2:

  • woodleaflay

    Medlem
    17 juli, 2009 vid 21:09
    warolin;559895 wrote:
    Sjätte vik? Jag trodde femte vik var den sista? :ooo: Hur kommer man till sjätte vik? Olofsbo, det kanske vore något? Har aldrig varit där o kört, vad har man för riktmärke för GPSen om man ska hitta dit? :cool2:

    Femte vik ÄR den sista. Sedan kommer sjätte vik… 😉

  • sebbe87

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 10:47

    tror inte raggarna är ett problem utan regnet….

  • woodleaflay

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 12:36
    sebbe87;559984 wrote:
    tror inte raggarna är ett problem utan regnet….

    Har du varit i Varberg under wheels and wings?

  • sebbe87

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 12:45

    Jorå jag har varit här några gånger under wheels and wings. Menar inget illa. Jag bor själv i Västerås och det är inte lätt att ta sig nån vart när PoweerMeet är i stan.

  • sebbe87

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 13:00

    Är inte björkäng ett bra ställe att köra på ostliga vindar?

  • woodleaflay

    Medlem
    18 juli, 2009 vid 13:29
    sebbe87;560007 wrote:
    Jorå jag har varit här några gånger under wheels and wings. Menar inget illa. Jag bor själv i Västerås och det är inte lätt att ta sig nån vart när PoweerMeet är i stan.

    Wheels and wings är ju på Gettrön så det var det jag menade med att det kan vara svårt att ta sig förbi. Raggarna menar heller inget illa men de är MÅÅÅNGA. 😉 Kan man gå i på norra näs i stället eller ta grejjerna på cykel är det nog lungt.

  • sebbe87

    Medlem
    19 juli, 2009 vid 11:17

    Var det någon som var ut igår, kom lite vind mot kvällen. Nu är det bara att titta framåt mot tisdag, blir lätt en hel dag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg imorgon.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.