Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg – klittmöller imorgon!
-
Varberg – klittmöller imorgon!
Publicerad av mat på 25 augusti, 2005 vid 18:19Har plats i bilen… och det är lite dyrt att åka själv…
PS. Sam, jag kanske åker med er! Hör av mig ikväll!
patrikol svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Sam svarar inte på mobilen…
Har ni plats till mig i bilen då är det perfekt! Jag slutar jobbet vid 4 och sedan måste jag åka tåg. Ni kan hämta mig i Helsingborg kanske? eller om ni kör till Varberg och sen båt till DK???
Hur många är ni som åker?
-
Tyvärr så har inte frugan det hon jobbar hela helgen så jag har två små banditer att ta hand om men hade det gått att ordna så hade jag gärna hängt på älskar danmark kite och vågor samt att fotografera så viss är man sugen!
-
fan pallra in ungarna i folkan o dra iväg svårare än så e det inte.
-
Jag med! Vi borde dra ihop nåt gäng nån dag. Å ta en sväng till Danmark. Så får man chans att träffa nytt härligt kitefolk och så kan man lära sig av varandra å ha kul tillsammans! Eller vad säger ni andra?
-
He He det märks hur van du är vid att ta hand om en 1 åring!
Har du sett småbarn på mer än vykort?
Sen är ju broavgiften en riktig dräpare tyvärr -
hehe jag är bara 18 så jag har inte erfarat kids än. men kan du inte lämna dom hos din morsa då eller farsa?
-
Eller om det var en 1 åring kanske det blir tuft
men din fru kanske är ledig nån helg. hade varit kul med ett gäng
-
Jo då det har vi pratat om tidigare jag kan allt vissa helger Danmark är grymt på mer än ett sätt. Hade varit skit kul!
Logga in för att svara.