Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg – klittmöller imorgon!

• mat

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:36

Varberg – Klittmöller imorgon vid fyra, halv fem…

• martent

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:42

Ring sam! Han har koll

• niklas82

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:44

han har juh rätt mycke koll

hehehe

• martent

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 19:47

Ska inte du med?

• mat

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:18

Sam svarar inte på mobilen…

Har ni plats till mig i bilen då är det perfekt! Jag slutar jobbet vid 4 och sedan måste jag åka tåg. Ni kan hämta mig i Helsingborg kanske? eller om ni kör till Varberg och sen båt till DK???

Hur många är ni som åker?

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:24

grin.gif grin.gif Dra en till rolig historia!

• luuddee

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:46

ska inte du med patrikol du ahr ju smester. .

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:53

Tyvärr så har inte frugan det hon jobbar hela helgen så jag har två små banditer att ta hand om men hade det gått att ordna så hade jag gärna hängt på älskar danmark kite och vågor samt att fotografera så viss är man sugen! tongue.gif

• luuddee

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:54

fan pallra in ungarna i folkan o dra iväg svårare än så e det inte.

• sj0gren

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:55

Jag med! Vi borde dra ihop nåt gäng nån dag. Å ta en sväng till Danmark. Så får man chans att träffa nytt härligt kitefolk och så kan man lära sig av varandra å ha kul tillsammans! Eller vad säger ni andra? tongue.gif

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 20:56

He He det märks hur van du är vid att ta hand om en 1 åring! wink.gif Har du sett småbarn på mer än vykort? wink.gif
    Sen är ju broavgiften en riktig dräpare tyvärr

• sj0gren

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 21:09

hehe jag är bara 18 så jag har inte erfarat kids än. men kan du inte lämna dom hos din morsa då eller farsa? smirk.gif

• sj0gren

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 21:10

Eller om det var en 1 åring kanske det blir tuft crazy.gif men din fru kanske är ledig nån helg. hade varit kul med ett gäng

• patrikol

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 21:35

Jo då det har vi pratat om tidigare jag kan allt vissa helger Danmark är grymt på mer än ett sätt. Hade varit skit kul!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg – klittmöller imorgon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.