Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg söndag

  • wibban

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 21:25
    sourra wrote:
    Klart ombytligt väder idag. Och vad fan var det här(bilden är ett panorama som visar ca 150-160 grader)?

    När man har kört från Varberg till Göteborg och därifrån, halvt sovande bakom ratten, vidare till Uddevalla för att köpa vinterdäck till sin bil, vad vill man då helst undvika?

    a) Att man vinner en mille på en skraplott som man köpt av en enögd man.
    b) Att biljäveln dör på motorvägsavfarten medan “Check Engine” lyser på panelen och en idiot sätter sig på tutan i bilen bakom.
    Jobbigt värre… Själv måste jag byta lampa till halvljuset “Check – Abblenderlicht”. Jäkla orättvis värld vi lever i…

  • gh0st

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 06:59

    Själv fick jag Kaschenenenlicht nånting nånting (började på “K” iallafall”) på min display, och en stor röd lampa börjar lysa, den röda lampan är en kategori 3 varning, i stil med att oljetrycket är för obefintligt osv. och enligt manualen så ska man stanna bilen direkt och inte köra mer. Efter ett snabbt samtal till min tyskspråkiga vän kör jag lugnt vidare då jag konstaterat att det är den lilla lampan till regerstreringsskylten där bak som slocknat… Ibland undrar man vad tyskarna tänker med.

  • kalina

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 13:24
    Dacke wrote:
    Vill rikta ett tack för hjälpen till er som var på Björkäng i dag och hjälpte mig med tips och goda råd, och ett stort tack till Kalina som tog sig tid med att även vara moraliskt stöd och agera barnvakt i vattnet :laugh:
    Så lite så :cool2: Alla kan behöva en hjälpande hand ibland. Hoppas på veckan så man kan komma ut och leka av sig igen.
  • rusiak

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 17:53

    Om möjligt fetare i Läjet idag…bara för er information 🙂

    //alex

  • sourra

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 18:04
    rusiak wrote:
    Om möjligt fetare i Läjet idag…bara för er information 🙂

    //alex

    Tack Alex, det var precis de orden jag ville läsa efter att ha suttit inomhus och pluggat hela dagen.

  • zilversurfarn

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:03
    rusiak wrote:
    Om möjligt fetare i Läjet idag…bara för er information 🙂

    //alex

    Fel, MYCKET fetare! :grin::grin::grin:

  • sourra

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:28
    Zilversurfarn wrote:
    Fel, MYCKET fetare! :grin::grin::grin:

    Go on, rub it in reeeeally good!

  • sourra

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 15:55

    Vem var det som jazzade runt på vattnet med en hjälmkamera sittandes på en grön hjälm i söndags? Kan man förvänta sig något i filmvisningsväg?

  • ziik

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 16:21

    fint var det i söndags indeed! synd att man inte hinner ner i helgen! blir ett varv på någon av de lokala arenorna.

    Dacke, hoppas vi sa nått vettigt 😉 räknar med att du är ute å åker råhårt nästa gång vi kommer ner!

    Ha en go dag imorgon allihop! å skippa skador! det är ju fredag… kan ju inte vara skadad på helgen 😉
    //Joel

  • mat

    Medlem
    26 oktober, 2006 vid 16:27
    sourra wrote:
    Vem var det som jazzade runt på vattnet med en hjälmkamera sittandes på en grön hjälm i söndags? Kan man förvänta sig något i filmvisningsväg?

    Det var Nic 😉

    /Mat

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.