Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing värdering freeride

  • värdering freeride

    Publicerad av torvik på 21 juli, 2014 vid 11:52

    har en GOYA fxr 125L från 2009. och nu undrar jag lite vad den kan vara värd? Jag köpte den 2012 och är seglad typ 10 ggr. alltså fint skick. nu vill jag ha en större bräda att guppa på, och fånga de få vindbyar som så sällan uppstår. jag har funderingar om en X-cite ride 160L II. FWS skulle kunna funka? så om någon har en sån från 2009 eller senare, och vill ha en mindre bräda, så kan jag tänka mig att göra ett byte?? Andra brädor kan vara intressant. men bara freeride, inga nybörjar/startbrädor. men ev. en RRD 360 Evolution M 155L eller S 145L softskin V3 utan centerbord

    torvik svarade 9 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • torvik

    Medlem
    21 juli, 2014 vid 12:01

    alltså en Goya fxr..

  • staffomania

    Medlem
    21 juli, 2014 vid 14:27

    Var bor du? Har en 145L Freeride (F2 Stoke från 2007) som jag skulle kunna tänka mig att byta mot en mindre bräda. Skicka PM om du bor i Sthlm och är intresserad. Annars skulle jag tro att värdet för din bräda ligger någonstans runt 4000, lite mindre om den har några skador.

  • torvik

    Medlem
    21 juli, 2014 vid 14:51

    bredden är viktig. samt volymfördelning. alltså inte typ “no nose”…plus att det måste gå att centrera bakstroppen. att ha endast en bak. hur bred och lång är den? jag finns på Dalarö vecka 30 & 31.
    viktor@nordgrens.name

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing värdering freeride

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.