Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing värderings hjälp ska sälja ahd295,f2sputnik275

  • värderings hjälp ska sälja ahd295,f2sputnik275

    Publicerad av ubaten på 20 maj, 2008 vid 11:46

    ska sälja mina (snabba )brädor och behöver hjälp att värdera dem samt årtal på s´putnik 275. de har inga dingar från kast fall ahd har en liten lagning som ett stenskott modell tio öring stor på sidan typ i höjd med fotstroppar annars är den i bra skick . jag har bilder till den som kan hjälpa mig med värdering vill inte lägga ut dem och få en massa kommentarer om över pris. vore tacksam för hjälp .
    anders

    Knatte svarade 15 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • s19

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 13:02

    Hej!
    Svårt att säga utan att se bilder på dem. Men är 275an en World Cup Edition?
    Vit med blå text? Isåfall är det en 93a… GRYM bräda var det!!
    295an är säkerligen en 97a.. hade en sådan… Bra den med 🙂
    Tyvärr får du inte mycket för dem idag… kanske några hundralappar per styck… Aah… Trevliga brädor…
    Säg att du kan få 7-800 för ahd:n och kanske en 5-hundring för F2 brädan.
    Linus

  • ubaten

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 13:30

    står sputnik med grå bokstäver på en annars vit bräda f2 i svart och röd på nosen. trodde nog att de skulle vara värda lite mer .hade tänkt kanske 3000 för båda .

  • s19

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 14:00

    Om det är en svart/röd logga är det en 94 eller 95a…
    3000 för båda vet jag inte om nån vill betala… låter mycket för brädor som är äldre än 10 år…
    Jag sålde en bic vivace race tech -96 för 800 och det var 04 tror jag… dock är det bättre material i dessa men ändå…

  • jester

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 14:03

    Tyvärr är dom inte värda så mycket. Runt 500-hundringen styck…

  • Knatte

    Gäst
    20 maj, 2008 vid 16:26

    Jag håller med övriga ovan att omkring 500 till max 700 kr för brädorna om du hittar en köpvillig köpare. Jag har sålt betydligt nyare och bättre/lättare brädor för 800 kr förra året. Finns inga pengar i gamla brädor..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing värderings hjälp ska sälja ahd295,f2sputnik275

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.