Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför är det så dött på surfzone?

  • Varför är det så dött på surfzone?

    Publicerad av roggan på 20 juni, 2013 vid 22:53

    Har folk bara tröttnat på surfzone eller kajtar allt färre? Tror inte på det senare.
    Vi kör själva på mindre grupp på facebook vilket gör det hela tråkigare för färre ser det. Fler grupper och surfzone har tappat sin roll. Väldigt trågigt. Jag skulle vilja uppmuntra alla till att gå in på surfsidan och skriva om sina grejer och om era resor också. Det är en super sida om folk bara orkat hjälpa varandra i tio minuter med en recension.

    pepa svarade 10 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • alohasurfer

    Medlem
    21 juni, 2013 vid 08:15

    Det har dykt upp så många liknande sajter, både svenska och utländska, så folk har nog spridits ut, det är min teori 🙂

  • jakobb

    Medlem
    21 juni, 2013 vid 10:06

    eller så är det för att man inte kan skriva något kul eller kritiserande utan att någon moralmänniska gör ett skitlångt inlägg om hur fel det är.

    herregud vad jag kommer få skit av någon nu

  • pepa

    Medlem
    21 juni, 2013 vid 12:27

    Tycker inte det är dött nå mer. Fler trådar startas än jag orkar läsa i alla fall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför är det så dött på surfzone?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.