Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför är Hönöseglare så bra??

• Varför är Hönöseglare så bra??

Publicerad av anonym-anvandare på 6 oktober, 2000 vid 21:10

JAg själv kommer från Borås, och brukar åka och segla i Halmstad och oftast i varberg. Jag har lagt märke till att ett flertal seglare från öarna utanför GBG är sensationellt duktiga på att segla, där är det ju inga bra förhållanden om man jämför, men ändå kör de skiten av de flesta när det börjar funka söderut.
    Jag har själv varit där ute några gånger och sett dom, helt klart betydligt högre klass än vad de häller på övriga västkusten

MVH Klas

anonym-anvandare svarade 24 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 23:45

e du bögggggg ellerrrrrrrr!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 23:48

Kan det vara så att de har stor käft???? 🙂
    Nej då det är trevliga gossar men att de är bättre???
    Njaaaa vet ej men de jag känner är roliga pågar och
    DET är det viktigta!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 00:42

Finns bara ett svar : Lapposand, choppigt utav bara helvete och du är tvungen att gippa hela tiden, annat än tex i apelviken…alla har lärts upp här..:Tex Johan Bjärkling, Nicklas Olausson mfl

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 08:24

Det är inavel på öarna,och dom har fått speciella gener i sin arvs massa som är lämpade för vindsurfing

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 21:52

Just wanted to say that, man!!

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2000 vid 21:57

.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför är Hönöseglare så bra??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.