Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför i xXX%/&%/& är det alltid så här?

  • Varför i xXX%/&%/& är det alltid så här?

    Publicerad av mes på 13 juni, 2017 vid 15:51

    när man slutar jobba droppar vinden…helt perfekt 10-12 till 17.15…nu 8-10 och fettskalle har ingen 6,7m2…aaaaaaaaaaaahhhhhrrrrggggg….:( KÖPES i GBG-Kungsbacka 6,7-6,9 segel (inte race eller slalom….men freeride-freestyle) som passar på samma master som Severene Blade.

    sailortrash svarade 6 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sundheden

    Medlem
    13 juni, 2017 vid 19:25

    Börjar att tro att vindguden har någon slags timer som slår av strömmen till fläktarna kring 17:00…
    Väldigt irriterande… Så jäkla surfsugen nu!

  • malibu

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 07:55

    Ja, det var fint igår 😉

  • sailortrash

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 08:03

    vad menar du?
    …8-10 är ju BRA vind, funkar ju lätt med 5.7 och 100 l vilket tillochmed kan kallas “liten” bräda..

    när jag hade formula brukade man hoppas på att 5-7 skulle hålla i sig även efter 18-19.00…

    Ni västkustare har ju noll koll på vad “lite” vind innebär

  • pedersen

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 08:08

    Livet börjar vid 10 m/s 😉

  • jlhp

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 12:47

    Vad är problemet, du har ju Tornadon! Med den kan du ju ha kul jämt = ingen stress. Livet börjar vid 0,5 m/s… 😉

  • mes

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 19:25

    @jlhp 744273 wrote:

    Vad är problemet, du har ju Tornadon! Med den kan du ju ha kul jämt = ingen stress. Livet börjar vid 0,5 m/s… 😉

    Svårt utan segel… Jag har orginalmasten men den har en himla skum diameter och jag har ingen mastfot som passar. Någon gång dyker det upp en mast eller rigg som passar.

  • sailortrash

    Medlem
    14 juni, 2017 vid 19:39

    @Pedersen 744268 wrote:

    Livet börjar vid 10 m/s 😉

    Jo jag håller med…och det är ju därför livet inte är så gött här i hufvudstaden..

    Om man inte tycker om att arbeta och sitta i bilkö och betala höga räntor på bolånet förstås

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför i xXX%/&%/& är det alltid så här?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.