Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varför ? kite större än vindsurfrigg i samma vind.
-
Varför ? kite större än vindsurfrigg i samma vind.
Kjello svarade 13 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 34 Svar
-
Kjello
Gäst11 september, 2011 vid 11:48acemattias;668439 wrote:Jag har ett litet problem med min lilla kattunge. Han är lös i magen till och från. När han kom från uppfödaren var han lite lös i magen (inte konstigt med tanke på stressen från bilfärden) och blev sen jätte bra i magen. Några veckor senare var jag tvungen att ge ena stora katten hills i/d (tror det heter så skonkosten) och Kålle åt lite så klart likaså fick han lite extra kattungemat blötfoder några dagar för jag tyckte han var lite lite mager. Därefter ballade magen ur igen. Nu har det gått ca 1,5 vecka sedan dess och vissa dagar är han fast i magen och andra är han lös. Jag ska tillägga att han inte har fått mer kattungemat och inte heller i/d eftersom stora tjejen vägrade äta den :-).Kålle bajsar ca 1 gång per dag, så det är inte så att han springer i tid och otid. Han äter och dricker som vanligt – bra. Och Kålle är pigg och glad och busig precis som han ska. Alla katterna äter Orijen och har det framme dygnet runt. Eftersom vi har barn så finns det ju lite smått och gott på golvet efter måltiderna – kan det vara spannmålsallergi? Tänker främst på att det faller brödsmulor på golvet. Jag ska åka och köpa Canikur och se om det hjälper.
Tacksam för tips och ideér!
Shit inlägg, som inte går att läsa utan att spy,
har bara sett några ord i det, vägrar läsa skiten.
Lägger ner !. no moore trolls-forum, i never ever need that, before kite..
La nyss till på[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=668439#post668439″]acemattias[/ame] rykte, håller inte med, komment; asshole !
Enkelt,
men jobbigt alla timmars jobb att radera alla inlägg, det bör förenklas. -
Kjello;669350 wrote:Shit inlägg, som inte går att läsa utan att spy,
har bara sett några ord i det, vägrar läsa skiten.
Lägger ner !. no moore trolls-forum, i never ever need that, before kite..
La nyss till påacemattias rykte, håller inte med, komment; asshole !Enkelt, men inte alla timmars jobb att radera alla inlägg, det bör förenklas.
Oj, sorry dude, det inlagget hamnade visst i fel forum.
Om jag tar bort det inlagget, lagger du tillbaka alla dina raderade?Lagg inte ned, men forsok att inte ta alla komentarer personligt bara for att du startat traden.
-
Kjello
Gäst11 september, 2011 vid 13:59acemattias;669362 wrote:Oj, sorry dude, det inlagget hamnade visst i fel forum.
Om jag tar bort det inlagget, lagger du tillbaka alla dina raderade?Lagg inte ned, men forsok att inte ta alla komentarer personligt bara for att du startat traden.
Läser inte shitet. Raderat är bort-taget. Startar ingen mer tråd.
Varför medlem ? babbla med obekanta, och trolls i fel forum, ! köp & kräng då.
-
Kjello
Gäst12 september, 2011 vid 07:04acemattias;669362 wrote:Oj, sorry dude, det inlagget hamnade visst i fel forum.
bokstäver kan läsas på eget sätt, . kuligast fel.
många ord konflikt, få ord kan feltolkas rätt, inga ord ala rättkonflikt, , , shitregler;
försök att inte ta alla komentarer personligt bara for att du startat tråden.
? ta det personligt ? för aktiv i tråden ? feltolkning ?
OK, extra kick att avaktivera surfzone, ordnat det, borta snart .
Logga in för att svara.