Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför KP inte kom till London Indoor….

  • Varför KP inte kom till London Indoor….

    Publicerad av adde på 19 januari, 2005 vid 13:17

    Question Q19
    subject London
    date 1/17/2005 12:36:57 PM
    message why didnt you race in London? Sail-brand – reason?
    regards
    Robert
    from rb

    Answer R17
    date 1/17/2005 1:15:55 PM
    message I wish that it was for a sail brand reason. I was all set to go and I even checked in. All my stuff went there but I didnt. Long story but in the end my x girlfriend stole my passport and threw it into off a cliff next to my house. Pretty pissed off.
    from Kevin Pritchard

    Saxat från Kevin Corner, på starboards hemsida laugh.gif

    /adde

    adde svarade 19 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • basse

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:09

    Klockren liten historia.

    På tal om pass kan det vara bra att se över det innan slutet av mars tror jag.

  • adde

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:14

    Nog för att vi skall resa långt, men inte ända till MARS laugh.gif

    /adde

  • dr-masse

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 14:22

    Det var ju synd. Det blåser visst bra där:

    “In addition MGS has provided new data about present day storms on Mars, which can reach windspeeds of 350mph.”

    156 friska sekundmeter. Lite dålig luft, bara. Kanske risig vattenkvalitet. Men blåsigt, som sagt.

    Resa På!

  • calle_b

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 15:02

    måste helt enkelt passa på. Innan.

  • manno

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 15:35

    Rätt åt honom! Man får skylla sig själv om man nu ska envisas med att bo på maui med klippor och sånt. Nej tack jag stannar i sverige.. DOH!!

  • flash

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 18:25

    Tja Adde!
    Det är helt sjukt vilka långa tentakler du har !!! grin.gif
    Du lyckas minsann rota tag i iprincip ALLT som händer i vinsurfingväg i världen?
    Det är lika ball varenda gång man ser ett inlägg från dig. Du verkar alltid ha ett par ess upp i ärmen… wink.gif
    Är det möjligen så att du och Basse skall med Jimmy & co. till Maui nu i vår med tanke på snacket om långresa?
    Ha det gôtt…
    Martin / Halmstad

  • ian

    Medlem
    19 januari, 2005 vid 22:32

    hohooo… alltså om detta är sant så är ju SpeedJanne nerknuffad till andraplatsen på idollistan!

  • adde

    Medlem
    20 januari, 2005 vid 07:39

    Ja och nej.

    Jag, Jenny (min sambo), Toka/Saga, Basse (Sagas Sambo), S.. och H.. (är dom sambor?) samt två äckliga kitare skall till Maui samtidigt som Jimmy, men inte i samma gäng.

    /adde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför KP inte kom till London Indoor….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.