Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varför postas en massa snökite mög här?

  • gogga

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 19:00

    Jag har blivit sönderhypad av tobas

  • jonaish

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 19:07

    😀 😀 😀

    Bra fråga !!

  • tobas

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 19:39

    Fan!! Sönderhypad av mi som övergett de vita vidderna för att frost o slasksurfa på Öin / T

  • niklas82

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 19:40

    ja håll er där ni hör hemma, ush nu blev jag illamående, Ät ej för mycket ärtsoppa på en gång.

  • skejtar_henke

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 19:43

    det är väl för att reta upp oss.

  • krillan82

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 20:02

    Lugna ner er… Det är väl inte så farligt. Är ju trotts allt inte windsurfare eller fågelskådare.

  • jonaish

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 20:44

    Jag har sackt det och nu säger jag det igen….

    Vi behöver en ny moderator på kitekonfen som kan städa upp efter alla fjoil, snökite nötter som poster skit på den här konfen.. 😉

    titta bara va de gör!!!

    Vi får slänga Patrikol å fixa en ny!!…Om han inte gör något åt saken……

  • patrikol

    Medlem
    31 oktober, 2006 vid 22:01

    Ja det får jag väl ta på mig har inte uppmärksammat just den konfen kommer såklart att rätta till misstaget asap!

  • niklas82

    Medlem
    1 november, 2006 vid 19:45

    du patrikol, när du ändå är i full gång o slänger en massa trams på forumet, kan du inte göra oss alla en STOR tjänst och råka slänga forumets största trams Jonaish oxå, lovar att det är ingen som blir irriterad

  • duplo

    Medlem
    1 november, 2006 vid 20:55

    tipset är att använda ignorerarfunktionen. det gjorde jag redan på jonaish’s designtråd förra året. det krävs dock att man loggar in för att funktionen ska göra mest nytta!

    /M

  • patrikol

    Medlem
    1 november, 2006 vid 23:02
    Niklas82 wrote:
    du patrikol, när du ändå är i full gång o slänger en massa trams på forumet, kan du inte göra oss alla en STOR tjänst och råka slänga forumets största trams Jonaish oxå, lovar att det är ingen som blir irriterad
    Är mera aktiv numera men har missat en del så jag får väl hålla ögonen öppna, men för att få Stefan att stänga av någon helt krävs det oerhörda regelbrott vilket jag inte tror är aktuellt i detta fallet.

    Sen är det väl så att vi retar oss på visa som vi inte gillar.

    Det gör ju även jag men jag håller mig alltid så neutral som det bara går eftersom att jag är moderator.

    Men eftersom att det hela är uppe på tapeten så att säga. Så är det något som någon ser som uppenbarligen bryter mot Steffos regler så skicka ett mess till någon av oss moderatorer så kollar vi upp det direkt.

    Men tänk bara på att det inte är förbjudet på Steffo att vara korkad! 😉

    Mvh Patrikol

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varför postas en massa snökite mög här?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.