Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var/hur ska jag surfa i Juli?

  • Var/hur ska jag surfa i Juli?

    Publicerad av erolwi på 21 juni, 2011 vid 12:28

    Så. Verkar som om jag kan komma iväg en 4-5 dagar i början/mitten av juli utan hund, ungar och fru och då tänkte jag såklart dra iväg och surfa lite (inom Sveriges gränser).

    Så frågan är vart? Vill komma iväg och surfa där andra surfar. Söker inga vågor eller styv kuling utan ett skönt ställe där man kan vindsurfa med likasinnade. Det vore också fint att gå en kurs för att komma vidare med gippar, vattenstarter mm. Annars vore det kul om man kan hyra grejer och testa lite andra prylar än mina.

    Är det svårt att få tag på tältplats på Haga eller i Varberg om man bokar nu? Finns det andra ställen som är närmare mig (Västerås)?

    Någon som har några bra tips eller ordnar några bra kurser?

    styret svarade 12 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    21 juni, 2011 vid 12:30

    Måste det vara inom Sverige?

    I Svea låter det framförallt som Haga och Varberg med Gotland som en intressant option, tycker jag.

    Västerut så är ju Danmark väldigt bra och kan leverera fin-fina dagar även i juli.

  • erolwi

    Medlem
    21 juni, 2011 vid 14:30

    Ganska begränsat med tid och budget så jag tänkte det var enkelt, vart skulle man annars åka?

  • styret

    Medlem
    21 juni, 2011 vid 18:12

    Inga problem att få tältplats på Haga, vet inte när den campingen var fullbelagd senast, 98?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var/hur ska jag surfa i Juli?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.