Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varmt, blåsigt och vågigt ställe i nov-dec???

  • fredrik67

    Medlem
    15 september, 2009 vid 13:24

    Mauritius är som bäst under hösten så om ni skramlat ihop tillräckligt med pengar så är Le Morne ett bra alternativ.

    /Fredrik

  • surfslusken

    Medlem
    23 september, 2009 vid 13:22

    Kom just hem, eller iaf till “hem” till Qatar efter 4 dagar på Sri Lanka. Ön verkar absolut ha potential för bra surf. Bodde i Mt Lavinia starx söder om Colombo. Ligger ett rev 100-150 ut längs hela stranden där de bröt fint varje dag. Tydligen skyddade de här revet kusten från de värsta under tsunamin berättade den lokale barägaren där ja pimpla pilsner. Han hade tur sa han, fick “bara” in ca 10 fot vatten. Hittade den här skylten men
    inget av de som utlovas på den:(

  • crash151

    Medlem
    23 september, 2009 vid 16:04

    Man blir ju nyfiken på va Beer Garden är för någo.
    Combon Beer Garden o Wedding måste ju rocka…

  • jofogel

    Medlem
    7 september, 2012 vid 10:26

    Jag försökte läsa allt på tråden men lillan vaknade mitt i allt: vad är JERI? Det lät ju mysigt med lagom stora vågor och alltid vind. Dit kunde jag tänka mig att åka.

    Siktar på någonting mellan jan-mars, men WA för lång resa. Efter genomläsning av tråden lutar jag åt Fuerte. Vad gör man med ungarna där och då, är det tillräckligt varmt att säljas in som solsemester till övriga familjemedlemmar?

  • irieman

    Medlem
    7 september, 2012 vid 10:54

    Jericoacoara, norra Brasilien, ska vara riktigt schysst enligt de som har varit där.

  • jofogel

    Medlem
    12 september, 2012 vid 20:34

    Aha, skall kollas upp! Gick f.ö. in på Fritidsresors kontor i Gbg idag. Där satt Lisa och hade bra koll på Kap Verde och Josh Angulos uthyrningsställe på ön SAL (?) som ligger där. Hon rekommenderade det.

  • danneman

    Medlem
    14 september, 2012 vid 18:12

    Vi var med familjen 2 i dec. Kap verde boa vista ön.. Rekomenderas. Starkt lätt värt de 2timmarna exxtra från canaria öarna .. Thshirt och shorts dygnet runt..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varmt, blåsigt och vågigt ställe i nov-dec???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.