Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vars Köpa E.V.A ?

  • Vars Köpa E.V.A ?

    Publicerad av jakob_s på 28 augusti, 2006 vid 11:11

    Någon som vet var man kan man skaffa “EVA” – sånt som finns i skosulor (typ som liggunderlag fast lite hårdare)

    Har dingat nosen lite på min Vector (ingen större sak) men efter att jag opererat klart så tänkte jag att jag skulle sätta dit noseguards på mina brädor, så jag slipper ev framtida operationer..

    Oregistrerad svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • svanvik

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 11:24

    Läste ett tipps om att sätta ett mast skydd under bomen i stället. Ett sådant som annars används nere vid förlängaren. Med dagens korta brädor når bommen utanför nosen så ett vanligt bomskydd befövs inte. I stället slår masten direkt i brädan strax under bomen. Låter bra men har inte provat det själv ännu.

  • rabbit

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 15:58

    Såg en bild någonstans där en snubbe satt en sån här på nosen och sen klippt till så det följde formen på brädan. Han hade också hittat en i matchande färger till sin bräda, det finns ju mycket olika såna däringa.:
    http://butik.surfersparadise.nu/product_info.php?cPath=22_93&products_id=375

    Här fanns det fler:
    http://www.essentialsurf.com/ikorb.php?func=catalog&category_id=90

    Den upphöjda kanten som skall vara mot hälen? på en surfbräda var då framåt på windsurfbrädan så den tar mesta delen av smällen…

  • Oregistrerad

    Gäst
    29 augusti, 2006 vid 12:31

    Otroligt men sant, IKEA säljer det. Dock vet jag hur tjockt det är.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vars Köpa E.V.A ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.