Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åka i bohuslän imorgon tisdag?

  • ola_p

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 13:53

    Varberg tror jag det blir för min del…

  • billie

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 17:40

    Är du nära uddevalla . så är lindesnäs platsen som är närmast . stenungsund kan gå också

  • puttman

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 17:48

    Så lindenäs blir bra imorgon? Bor ju i trollhättan så är ju nära! Någon mer som ska dit? Är ledig hela dagen förutom under sverigematchen!

  • surfteo

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:08

    Ja Lindesnäs Blir Det Imorgon!

  • puttman

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:31

    Var parkerar ni? När åker någon annan dit? kännslite trist att dra dit själv!:P

  • puttman

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:32

    Och ni kan gärna ringa mig om någon vill ha skjuts eller samåkning på 0734456855. (åker från trollhättan)

  • hannesa

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 19:41

    Lindesnäs låter bra imorgon. Ser ut att bli bra vind enligt dmi.dk

  • mjunken

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 20:07

    Jag siktar på att åka till Varberg jag oxå men alternativet är nog Lindesnäs om man inte kan styra bort jobbet i tid 🙂

  • billie

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 07:25

    @puttman 473622 wrote:

    Var parkerar ni? När åker någon annan dit? kännslite trist att dra dit själv!:P

    Kör motorvägen ifrån Trollhättan till Bratterödsmotet. Sväng Uddevalla. Kör tills du kommer till en 4 vägskorsning , sväng vänster . Jag tror det står Gustavsberg eller Lindesnäs på den skylten. Kör till vägen delar sig. Sväng höger. Kör tills nästa vänstersväng . Sväng vänster där . Kör den vägen tills du kommer till småbåtshamnen . Där står en grön container. Det finns nog folk där ifrån middagstid. Se bifogad bild men kör inte riktigt så långt utan sväng ned till hamnen

  • mjunken

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 11:27

    Ser ut att blåsa fint 🙂

    Det blir Unda eller sunningen idag runt 16. Det blir jag Martin och Erik som kör där i krokarna.

    Ses på vattnet!

  • puttman

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:23

    Tror inte jag kommer!
    känns lite stort med 6.3 som minsta segel! mvh patrik

  • svartepeter

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 15:58

    Vart i Trollhättan bor du Puttman??

  • puttman

    Medlem
    10 juni, 2008 vid 16:43

    I torsered!

    Kan anta att det är peter i backen jag köpte min första bräda av? MVh Patrik

  • svartepeter

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 05:44

    Peter i backen stämmer, då vet jag vem du är. Kom gärna bort så tjötar vi surf nån gång och jag har en hel del grejer att sälja ochså om det är nått du behöver.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart åka i bohuslän imorgon tisdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.