Senaste nytt Forums Vågsurfing Vart åker jag för en bra nybörjar kurs??

  • Vart åker jag för en bra nybörjar kurs??

    Publicerad av socker på 6 september, 2012 vid 18:43

    Tjenare…

    Har under en löngre tid varit sugen på att börja vågsurfa. Har bara blivit kite hittils men nu är det dags att under hösten vinter boka någon resa till ett bra ställe, där man kan gå en kurs med bra ledning. Ska surfa så mycket så möjligt så min fråga till er blir vart ska jag åka och till vilka?? Tacksam för svar

    addison11 svarade 11 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    6 september, 2012 vid 22:01

    Marocko har både bra vågor, bra kurser, varmt på hösten, billigt och är relativt nära.

  • irminsol

    Medlem
    11 september, 2012 vid 12:38

    Biarritz. Kostar ca 1200 med flyg tor från Skvasta. Tar 2,5 timmar och sedan 10 min från flygplatsen med taxi. Har varit där med surfakademin och det var riktigt bra. Vissa dagar hade jag önskat lite mer surf dock,men man får mer än bara surf om man åker med dom.
    /Hank.

  • addison11

    Medlem
    15 januari, 2013 vid 05:02

    Mmmm i think you should join a experienced professional Surfbaord rider’s and folloe him what the way of surfboard riding of his because this is the best way and you can also do paractical of surf riding with him i am also become a professional and experiences surfbaord rider by doing this or you can laos join a company or any web site’s help and get idea about surfboard rideing…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vart åker jag för en bra nybörjar kurs??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.