Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing värt att köpa Tricktionary???

  • micke_g

    Medlem
    27 december, 2016 vid 17:45

    Halloj!
    Har inte spanat in DVD;n – men tycker appen är rätt bra (om du inte har upptäckt den). Den är ju dessutom gratis för de enklare nivåerna.
    /Micke

  • mikaels

    Medlem
    27 december, 2016 vid 19:14

    Tycker både den och Frpm Beginner To Winner är DVDer man bör ha. Bra att gå igenom mörka vinternätter i snö/regn, för att vara beredd när säsongen börjar igen.

  • kaolle

    Medlem
    28 december, 2016 vid 07:23

    Jag tycker appen är bra som någon skrev är gratis på basic nivåerna, jag har köpt några instruktioner också, men i huvudsak bara använt gratisnivåer.

    Skickat från min iPad med Tapatalk

  • mrquality

    Medlem
    29 december, 2016 vid 13:47

    c945190d100d8bf7d76d0539ae1b3bec.jpg

    Vi för se, det gick inte att inte köpa 😁😀

  • martinc

    Medlem
    29 december, 2016 vid 19:45

    Skriv gärna vad du tycker om den.
    Själv är jag ju på nybörjartrappan och kämpar med min första planande gipp och mina första små chop-hops. Har sett “Beginner to winner” snart hundra ggr och tycker den är mycket bra för min nivå. Jag har fått för mig att Tricktionary är för lite mer avancerade manövrar.
    Någon som vet hur Peter Harts “10 steps to gybing” är?

  • mrquality

    Medlem
    2 januari, 2017 vid 21:11

    Jag har börjat kolla 1:a dvd och man få tips om gippning och slar med mycket små detaljer att tänka på och är lätt att förstå. Det finns ganska mycket på tricktionary och passar för alla nivå. Vi får se när jag ska testa i vatten hur det kommer att gå 🙂

  • fraddanr

    Medlem
    3 januari, 2017 vid 20:09

    Tycker den är kanon, både boken och DVDn. Personligen tycker jag boken är bäst, lättare att öppna o bläddra i när man har 10 min över

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing värt att köpa Tricktionary???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.