Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vart drar alla suckers idag?
-
vart drar alla suckers idag?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 29 augusti, 2005 vid 10:21Dmi ser ju för jivvla bra norr ut.
Något bra spot som kan ge lite waves/hoppramper på runt sv?
Annars funderar jag på en Askim om vinden håller tills man lämnar fängelset.
tdk svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Blir nog lejet. Hellre 5.8 och vågor där än 4.0 och freestyle i sunningen.
/adde
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 augusti, 2005 vid 10:40om man inte kan freestyle så kan jag förstå de
vill feen inte heller köra freestyle, vill ha hoppramper eller waves.
Ingen aning om det finns något spot som kan ge lite action?
-
GÖTTT MOOOS!!!
From onsdag nästa vecka blir det freestyle för mig. Då är nämligen playmate 2006 in da house! När kommer dina F2?
/adde
-
när drar du ut rambomään?
Måste hämta bilen på hisingen så lär inte va ute för än vid typ halv 6
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 augusti, 2005 vid 12:19fasen dude, dålig timeing..
Vi drar till Tjuvkil å kollar vid 1600, har man tur så blir Smhis prognos som är vridande till väst, då får man vilketfall lite goa hoppramps, fast igentligen borde det la ligga mera åt vnv för att det skall vara optimalt på det stället.
will se!skickar mess när vi rekat stället, over and out.
-
Seglade apel i morse, å ljungskile på eftermiddagen, en riktig skitdag om man skall sammanfata!
underrigad 5.7 i apel, och sen sanslöst byigt och stökigt hemma med 3.7/4.4..
Fyfan, borde dragit till sunningen eller nått istället. -
Tjuvkil blev fan kanon!!!!
Kasst med vind i början, men vid 18 brakade det loss! Pangdrag i 5,0. Hade lätt kunnat köra 4,2 om man bara hade orkat rigga ner.. Riktingen låg tyvär kvar på SV, så det va lite byigt och byggde lite dåligt med ramper. Men så grymmt ändå! Är så nöjd med min Evo 80!!!!!!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 augusti, 2005 vid 20:34må de vart fel riktning i Tjuvkil, men fan va gött det va!!!
började med fistryck i 4.2, riggade om till 4.7 men snabbt ner till 4.2 igen, å det var pansarpung tryck, 3.7an hade vart som en ost på en macka i slutet!fy fan va nöjd, sikken dag!
-
testade hummerviken/Öckerö som bjöd på lite vågor johan å kalito körde fortfarande när jag stack vid 21.03
-
Hummerviken var KICKASS
!!!
Grymt drag i 4.7, 4.2 hade varit perfekt…
Mot slutet blev det riktigt fina å hyffsat rena vågor med toppar i minst gubbhöjd!
Logga in för att svara.